Orbitz.com
Travelocity
Lol.travel
Omdömet skrevs 11 augusti 2022

var med familjen på Spa weekend i våras ocg åt då deras 4 rättersmiddag. mycket goda ocg innovativt vällagade och skulle kunnat räknas som 6 rätter egentligen.

Spa-upplevelsen var även den mycket trevlig med omväxlande kallbad och varm infinitypool och andra spaupplevelser.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack Terroc314
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för det fina omdömet, så glada vi blir för de fina orden! Varmt välkommen hit snart igen.

Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Det vi främst tar med oss från detta besöket är middagen! Fantastisk mat med lokala råvaror och smaker och uppläggning som inte bara tilltalade gom och öga utan även framkallade gamla barndomsminnen. Bland de bästa matupplevelser vi haft.

Rumstips: Rummen i tvåvåningshuset (Treetop Lodge) har bäst utsikt
Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Johan L
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2022

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Johan, så glada vi blir!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 5 augusti 2022

Underbart god mat och utmärkt komponerat vinpaket därtill, en fantastisk atmosfär och finfint bemötande! Utsikten är magisk och känslan av total avkoppling infinner sig direkt. Ingen TV som stör och en hel massa tid att prata och koppla av ges.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack TSC7412

Tack så mycket för det fantastiska omdömet, hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 5 augusti 2022

En absolut perfekt SPA dag med efterföljande 4-rätters middag. Överträffade våra förväntningar rejält. Vi kan varmt rekommendera detta hotell med en absolut fantastiks utsikt, spa, service och mat.

Stort tack till er alla och vi kommer snart tillbaka :-)

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack JimmyHenningsson

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Jimmy, så glada vi blev!
Du är varmt välkommen tillbaka till oss snart igen, vi ser fram emot det!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Åk hit!!

En riktig pärla mitt inne i det vackra skånska landskapet. Miljön är fantastiskt lugn och harmonisk med en underbar utsikt över åkrar och björkar. Spat består i princip av en bastu, en pool och en "isvak". Vi hade bokat till sparitual där man guidades igenom 7 olika stationer. Väldigt bra ritual, håller samma höga klass som på Falkenberg Strandbad men lite mer produkter här vilket vi uppskattade.

Vi åt varsin poké bowl i spat och den var väldigt god. Middagen var helt fantastisk! Bra service både i spat och restaurangen. Frukost med bra utbud som kändes lyxig. Hela tiden lugn och fridfull stämning vilket genomsyrade hela vistelsen.

Hotellet var fullt när vi var där, men det märkte vi inte alls av utan allt kändes som sagt väldigt avkopplat och rofyllt hela vistelsen. Underbart ställe!

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Klara F

Tack ska du ha för det fantastiska omdömet Klara, så glada vi blir att höra att ni hade det bra hos oss!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa