Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Orbitz.com
Travelocity
Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Det vi främst tar med oss från detta besöket är middagen! Fantastisk mat med lokala råvaror och smaker och uppläggning som inte bara tilltalade gom och öga utan även framkallade gamla barndomsminnen. Bland de bästa matupplevelser vi haft.

Rumstips: Rummen i tvåvåningshuset (Treetop Lodge) har bäst utsikt
Tack Johan L
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2022

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Johan, så glada vi blir!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 5 augusti 2022

Underbart god mat och utmärkt komponerat vinpaket därtill, en fantastisk atmosfär och finfint bemötande! Utsikten är magisk och känslan av total avkoppling infinner sig direkt. Ingen TV som stör och en hel massa tid att prata och koppla av ges.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack TSC7412

Tack så mycket för det fantastiska omdömet, hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 5 augusti 2022

En absolut perfekt SPA dag med efterföljande 4-rätters middag. Överträffade våra förväntningar rejält. Vi kan varmt rekommendera detta hotell med en absolut fantastiks utsikt, spa, service och mat.

Stort tack till er alla och vi kommer snart tillbaka :-)

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack JimmyHenningsson

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Jimmy, så glada vi blev!
Du är varmt välkommen tillbaka till oss snart igen, vi ser fram emot det!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Åk hit!!

En riktig pärla mitt inne i det vackra skånska landskapet. Miljön är fantastiskt lugn och harmonisk med en underbar utsikt över åkrar och björkar. Spat består i princip av en bastu, en pool och en "isvak". Vi hade bokat till sparitual där man guidades igenom 7 olika stationer. Väldigt bra ritual, håller samma höga klass som på Falkenberg Strandbad men lite mer produkter här vilket vi uppskattade.

Vi åt varsin poké bowl i spat och den var väldigt god. Middagen var helt fantastisk! Bra service både i spat och restaurangen. Frukost med bra utbud som kändes lyxig. Hela tiden lugn och fridfull stämning vilket genomsyrade hela vistelsen.

Hotellet var fullt när vi var där, men det märkte vi inte alls av utan allt kändes som sagt väldigt avkopplat och rofyllt hela vistelsen. Underbart ställe!

Tack Klara F

Tack ska du ha för det fantastiska omdömet Klara, så glada vi blir att höra att ni hade det bra hos oss!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 25 juli 2022

Välskött verksamhet med professionell och uppmärksam personal. God mat och trevligt presenterad frukost. Spa-avdelningen är ganska liten men mysig. Nästa gång ska jag se till att ta med bättre skor för att vandra i omgivningarna.

(Om jag ägt stället hade jag fokuserat mer på aktivitetspaket avslutade med spa snarare än ren spa-vistelse, för spaavd är lite för liten om man jämför med tex Falkenberg,Ystad eller Marstrand.)

Tack Maria H

Tack för ditt fina omdöme Maria, så roligt att du hade det bra här.
I vårt dagspapaket (som heter Honulele Retreat) ingår det först 2 timmar i vår 600 kvm stora sparitual, en spaupplevelse med sju olika stationer/rum och tillhörande behandling/produkter därefter relax i The Nest med utsikt över trädtopparna. Därefter går man över till Honulele Spa delen med den varma infinitypoolen och vårt spacafé. Hoppas att du vill prova denna upplevelse nästa gång du kommer till oss!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa