Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Åk hit!!

En riktig pärla mitt inne i det vackra skånska landskapet. Miljön är fantastiskt lugn och harmonisk med en underbar utsikt över åkrar och björkar. Spat består i princip av en bastu, en pool och en "isvak". Vi hade bokat till sparitual där man guidades igenom 7 olika stationer. Väldigt bra ritual, håller samma höga klass som på Falkenberg Strandbad men lite mer produkter här vilket vi uppskattade.

Vi åt varsin poké bowl i spat och den var väldigt god. Middagen var helt fantastisk! Bra service både i spat och restaurangen. Frukost med bra utbud som kändes lyxig. Hela tiden lugn och fridfull stämning vilket genomsyrade hela vistelsen.

Hotellet var fullt när vi var där, men det märkte vi inte alls av utan allt kändes som sagt väldigt avkopplat och rofyllt hela vistelsen. Underbart ställe!

Tack Klara F
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack ska du ha för det fantastiska omdömet Klara, så glada vi blir att höra att ni hade det bra hos oss!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Välskött verksamhet med professionell och uppmärksam personal. God mat och trevligt presenterad frukost. Spa-avdelningen är ganska liten men mysig. Nästa gång ska jag se till att ta med bättre skor för att vandra i omgivningarna.

(Om jag ägt stället hade jag fokuserat mer på aktivitetspaket avslutade med spa snarare än ren spa-vistelse, för spaavd är lite för liten om man jämför med tex Falkenberg,Ystad eller Marstrand.)

Tack Maria H

Tack för ditt fina omdöme Maria, så roligt att du hade det bra här.
I vårt dagspapaket (som heter Honulele Retreat) ingår det först 2 timmar i vår 600 kvm stora sparitual, en spaupplevelse med sju olika stationer/rum och tillhörande behandling/produkter därefter relax i The Nest med utsikt över trädtopparna. Därefter går man över till Honulele Spa delen med den varma infinitypoolen och vårt spacafé. Hoppas att du vill prova denna upplevelse nästa gång du kommer till oss!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa

Bokade ett paket med 4rätters middag till en födelsedag. Personalen var så himla duktiga, men maten var något utöver! den gjorde nästan hela vistelsen, sen att vi fick tidiga sittningen och därmed hade hela spaet för oss själva, herregud vilken dag/kväll!

Tack Safari29715177403

Tusen tusen tack för det fantastiska omdömet, vi blir så glada över att läsa det! Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 13 juli 2022

The Lodge håller högsta nivå på mat både vad gäller smak och konstnärlig uppläggning. Servicen är toppen och stället känns riktigt genuint i en vacker miljö. Väldigt trevligt att det nu även erbjuds SPA som gör hela upplevelsen rofylld. Perfekt att kunna promenera runt åsen. Vi är mer än supernöjda!

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 741anneliw

Tusen tack Anneli, så glada vi blev för ditt fantastiska omdöme. Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 10 juli 2022 från mobil enhet

Var här för dagspa, honolulu spa. Riktigt mysig 90 minuters sparitual med flera steg. Trevlig guide som ledde oss. Välgörande produkter och relax med himmelsk utsikt. Väldigt mysig infinity pool. God lunch i spa delen. Trevlig personal. Det enda som eventuellt fattades är kanske bubbel pool.

Tack 638malinn

Tusen tack för det fina omdömet Malin, så roligt att höra att du hade det bra hos oss!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!