Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Orbitz.com
Travelocity

Bokade ett paket med 4rätters middag till en födelsedag. Personalen var så himla duktiga, men maten var något utöver! den gjorde nästan hela vistelsen, sen att vi fick tidiga sittningen och därmed hade hela spaet för oss själva, herregud vilken dag/kväll!

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Safari29715177403
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tusen tusen tack för det fantastiska omdömet, vi blir så glada över att läsa det! Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 13 juli 2022

The Lodge håller högsta nivå på mat både vad gäller smak och konstnärlig uppläggning. Servicen är toppen och stället känns riktigt genuint i en vacker miljö. Väldigt trevligt att det nu även erbjuds SPA som gör hela upplevelsen rofylld. Perfekt att kunna promenera runt åsen. Vi är mer än supernöjda!

Tack 741anneliw

Tusen tack Anneli, så glada vi blev för ditt fantastiska omdöme. Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 10 juli 2022 från mobil enhet

Var här för dagspa, honolulu spa. Riktigt mysig 90 minuters sparitual med flera steg. Trevlig guide som ledde oss. Välgörande produkter och relax med himmelsk utsikt. Väldigt mysig infinity pool. God lunch i spa delen. Trevlig personal. Det enda som eventuellt fattades är kanske bubbel pool.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack 638malinn

Tusen tack för det fina omdömet Malin, så roligt att höra att du hade det bra hos oss!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 10 juli 2022

Miljön, personalen, spa, rummen, allt mycket bra. Men bäst av allt var maten - högsta kvalitet! Lagad av Alexander Fohlin och medarbetare. Michelin-stjärna bör komma snart, tycker man. Även om han haft stjärnor på andra ställen tidigare, så var maten på The Lodge av absolut högsta internationella kvalitet och bättre än på flera andra stjärnkrogar jag ätit på.

Tack lelleponken

Tusen tack för det fantastiska omdömet, det värmer att läsa. Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 30 juni 2022 från mobil enhet

Bokade ”The Treetop Escape-paketet” (5.195kr, 2 p.) och fick ett underbart dygn.
The Lodge bjuder på milsvidd utsikt över det skånska landskapet från i stort sett alla dess lokaliteter.
Rummet var snyggt inrett och hade sköna sängar.
4-rätters menyn innehöll många överraskande ingredienser och smakade verkligen himmelskt. Svårt att beskriva, måste upplevas!
Honulele Spa hade en trivsam lounge som bl.a. serverade läckra smårätter. Pärlan var den 38-gradiga infinitypoolen och kallvaken. Det vi saknade var ett större trädäck, blev en jakt på sittplatserna utomhus.
Hit återvänder vi mer än gärna!

Rumstips: Ta med skor och kläder för en skön skogsvandring.
Tack RHOLMO
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2022

Tusen tack för ditt omdöme, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge