Lol.travel
Orbitz.com
Travelocity
Omdömet skrevs 10 juli 2022 från mobil enhet

Var här för dagspa, honolulu spa. Riktigt mysig 90 minuters sparitual med flera steg. Trevlig guide som ledde oss. Välgörande produkter och relax med himmelsk utsikt. Väldigt mysig infinity pool. God lunch i spa delen. Trevlig personal. Det enda som eventuellt fattades är kanske bubbel pool.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack 638malinn
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2022

Tusen tack för det fina omdömet Malin, så roligt att höra att du hade det bra hos oss!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 10 juli 2022

Miljön, personalen, spa, rummen, allt mycket bra. Men bäst av allt var maten - högsta kvalitet! Lagad av Alexander Fohlin och medarbetare. Michelin-stjärna bör komma snart, tycker man. Även om han haft stjärnor på andra ställen tidigare, så var maten på The Lodge av absolut högsta internationella kvalitet och bättre än på flera andra stjärnkrogar jag ätit på.

Tack lelleponken

Tusen tack för det fantastiska omdömet, det värmer att läsa. Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 30 juni 2022 från mobil enhet

Bokade ”The Treetop Escape-paketet” (5.195kr, 2 p.) och fick ett underbart dygn.
The Lodge bjuder på milsvidd utsikt över det skånska landskapet från i stort sett alla dess lokaliteter.
Rummet var snyggt inrett och hade sköna sängar.
4-rätters menyn innehöll många överraskande ingredienser och smakade verkligen himmelskt. Svårt att beskriva, måste upplevas!
Honulele Spa hade en trivsam lounge som bl.a. serverade läckra smårätter. Pärlan var den 38-gradiga infinitypoolen och kallvaken. Det vi saknade var ett större trädäck, blev en jakt på sittplatserna utomhus.
Hit återvänder vi mer än gärna!

Rumstips: Ta med skor och kläder för en skön skogsvandring.
Tack RHOLMO
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2022

Tusen tack för ditt omdöme, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 29 juni 2022

Dyer spa hotell med plus plus plus för maten som var otroligt bra! och läget som ligger högt och fint. Minus för rum ( otroligt varma med ingen möjlighet att kyla ned) samt minus om man inte köper tillägg på 600kr/ p får man egentligen bara tillgång till en pool i det paketet vi valde och det blir inte konkurrenskraftigt om man jämför med andra span tyvärr. Mysigt ställe med förbättringspotential :)

Tack jar802022

Tack för ditt omdöme om oss. Hos oss har vi valt att inte inkludera Aloha Spa Ritual eller eller behandlingar i priset utan har gjort det som tillval till paketet. I våra dagspapaket ingår alltid Aloha Spa Ritual.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 29 juni 2022

Fantastiskt ställe med supertrevlig personal och ljuvlig mat & dryck. Så vackert, lugnt & fridfullt. En oas med utlandskänsla❤️ Jag vill varmt rekommendera att åka hit med din partner, familj (stora barn) eller vännerna

Tack 589beatricet

Tusen tack för ditt omdöme Beatrice, så glada vi blir! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen.