Orbitz.com
StayForLong
Travelocity
Omdömet skrevs 29 juni 2022

Dyer spa hotell med plus plus plus för maten som var otroligt bra! och läget som ligger högt och fint. Minus för rum ( otroligt varma med ingen möjlighet att kyla ned) samt minus om man inte köper tillägg på 600kr/ p får man egentligen bara tillgång till en pool i det paketet vi valde och det blir inte konkurrenskraftigt om man jämför med andra span tyvärr. Mysigt ställe med förbättringspotential :)

Tack jar802022
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2022

Tack för ditt omdöme om oss. Hos oss har vi valt att inte inkludera Aloha Spa Ritual eller eller behandlingar i priset utan har gjort det som tillval till paketet. I våra dagspapaket ingår alltid Aloha Spa Ritual.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 29 juni 2022

Fantastiskt ställe med supertrevlig personal och ljuvlig mat & dryck. Så vackert, lugnt & fridfullt. En oas med utlandskänsla❤️ Jag vill varmt rekommendera att åka hit med din partner, familj (stora barn) eller vännerna

Tack 589beatricet

Tusen tack för ditt omdöme Beatrice, så glada vi blir! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 25 juni 2022

Hade bokat sviten efter vårt bröllop och personalen löste det utmärkt med att vi kunde hämta nyckeln innan så vi kunde komma dit under natten (efter stängning). De ordnade även personal till oss och lät oss stanna trots att det var stängt under midsommar. Allt för att vi skulle få en fantastisk upplevelse! Vi är så tacksamma och tar med oss ett minne för livet

Tack WuLaya
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2022

Tusen tack för ditt fina omdöme, vi är så glada att ni hade det bra hos oss. Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 6 juni 2022

Oerhört positivt överraskad över detta exotiska ställe mitt uppe på Romelåsen. Designen både utomhus och inne var så tilltalande. Personalen fantastiskt vänliga och omtänksamma. Hit vill jag återvända många gånger!

1  Tack 880Ulrika
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2022

Åh vilket fantastiskt omdöme Ulrika, tusen tack! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 26 maj 2022 från mobil enhet

Vi gjorde dagspa - Honelulu ritual och den var bra, men vi har varit på bättre (tex Creek experience i Ystad). Det som däremot drar ner omdömet är maten som vi beställde efteråt. Vi beställde varsin pokebowloch dryck till och fick vänta i över 75 minuter på maten. Pokebowlarna var helt okej men inte värda sitt pris och väntan.

Datum för vistelsen: maj 2022
1  Tack Explorer41807447516
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2022

Hej,
Här är det något som måste ha blivit fel. Vi vill gärna gå tillbaka och se över vad som hände vid detta tillfället, ta gärna kontakt med oss på honulelespa@thelodge.se så fortsätter vi därifrån. Vi ser fram emot att höra av dig!
Bästa hälsningar från Vännerna i Honulele Spa