Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 juni 2022

Hade bokat sviten efter vårt bröllop och personalen löste det utmärkt med att vi kunde hämta nyckeln innan så vi kunde komma dit under natten (efter stängning). De ordnade även personal till oss och lät oss stanna trots att det var stängt under midsommar. Allt för att vi skulle få en fantastisk upplevelse! Vi är så tacksamma och tar med oss ett minne för livet

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack WuLaya
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2022

Tusen tack för ditt fina omdöme, vi är så glada att ni hade det bra hos oss. Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 6 juni 2022

Oerhört positivt överraskad över detta exotiska ställe mitt uppe på Romelåsen. Designen både utomhus och inne var så tilltalande. Personalen fantastiskt vänliga och omtänksamma. Hit vill jag återvända många gånger!

Datum för vistelsen: juni 2022
1  Tack 880Ulrika
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2022

Åh vilket fantastiskt omdöme Ulrika, tusen tack! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 26 maj 2022 från mobil enhet

Vi gjorde dagspa - Honelulu ritual och den var bra, men vi har varit på bättre (tex Creek experience i Ystad). Det som däremot drar ner omdömet är maten som vi beställde efteråt. Vi beställde varsin pokebowloch dryck till och fick vänta i över 75 minuter på maten. Pokebowlarna var helt okej men inte värda sitt pris och väntan.

1  Tack Explorer41807447516
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2022

Hej,
Här är det något som måste ha blivit fel. Vi vill gärna gå tillbaka och se över vad som hände vid detta tillfället, ta gärna kontakt med oss på honulelespa@thelodge.se så fortsätter vi därifrån. Vi ser fram emot att höra av dig!
Bästa hälsningar från Vännerna i Honulele Spa

Omdömet skrevs 25 maj 2022

Allt var in i det minsta så perfekt........Personal var så fantastiska...Bemötande när vi anlände liksom visningen av hotellet..Restauarngen var något av det absolut bästa vi upplevt och då har vi ganska så stor erfarenhet av både restaurang, spa såväl inom Sverige som utomlands...

Rumstips: Rummen var helt fantastiska och utsikten fabolous
Tack larskW647QH

Tusen tack, så glada vi blir för ditt fantastiska omdöme om oss! Hoppas att vi får lov att välkomna er hit till oss snart igen. Ta hand om er så länge!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 16 maj 2022

Fantastiskt god mat med en riktigt kunnig och vänlig personal. En miljö som gör man inte kan känna någon som helst stress. Här kopplar man av från och med ögonblicket där man träder in i receptionen. Rummet var ganska litet, (cottage) men med mycket bra smak i inredningsdetaljer, vilket gjorde att storleken inte spelade så stor roll. Poolen i spaavdelningen var magisk och gav pricket över iet. Kommer gärna igen så snart som möjligt!

Tack Maria M

Tack så mycket för det härliga omdömet, vi blir så glada att ni känner så. Vi ser fram emot att få hälsa er tillbaka igen!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge