Orbitz.com
Travelocity
Omdömet skrevs 25 maj 2022

Allt var in i det minsta så perfekt........Personal var så fantastiska...Bemötande när vi anlände liksom visningen av hotellet..Restauarngen var något av det absolut bästa vi upplevt och då har vi ganska så stor erfarenhet av både restaurang, spa såväl inom Sverige som utomlands...

Rumstips: Rummen var helt fantastiska och utsikten fabolous
Tack larskW647QH
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack, så glada vi blir för ditt fantastiska omdöme om oss! Hoppas att vi får lov att välkomna er hit till oss snart igen. Ta hand om er så länge!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 16 maj 2022

Fantastiskt god mat med en riktigt kunnig och vänlig personal. En miljö som gör man inte kan känna någon som helst stress. Här kopplar man av från och med ögonblicket där man träder in i receptionen. Rummet var ganska litet, (cottage) men med mycket bra smak i inredningsdetaljer, vilket gjorde att storleken inte spelade så stor roll. Poolen i spaavdelningen var magisk och gav pricket över iet. Kommer gärna igen så snart som möjligt!

Tack Maria M

Tack så mycket för det härliga omdömet, vi blir så glada att ni känner så. Vi ser fram emot att få hälsa er tillbaka igen!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 12 maj 2022

Vår 30-åriga bröllopsdag valde vi att fira här. Våra förväntningar uppfylldes med råge! Härlig spa upplevelse och en spännande matupplevelse med en välkomponerad vinmeny. Lägg därtill fantastisk trevlig o kunnig personal, det blir inte mycket bättre!

Tack peterswede57

Tusen tack för det fina omdömet, så roligt att höra, vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 11 maj 2022

Mysigt fräscht ställe med super trevlig personal och mycket god mat. Spa avdelningen va rent och fräscht med en fantastisk utsikt från poolen. Litet spa men fullt tillräckligt. Finns det man behöver. Kommer återvända inom en snar framtid. Rekommenderas varmt.

Tack Stay626866

Tusen tack för det fina omdömet, det värmer!
Varmt välkommen tillbaka till oss igen!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 22 april 2022

Toppklass på alla plan, fantastisk upplevelse. Jag finner knappt ord för att beskriva hur bra allting var under vår vistelse, Spa-upplevelsen var väldigt välplanerad och härlig. Maten och vinpaketet var i världsklass, för varje rätt som kom in så höjdes ribban och restaurangen levererade varje gång.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack David86tk
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2022

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme David, så glada vi blir över de fina orden. Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen, varmt välkommen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge