Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 12 maj 2022

Vår 30-åriga bröllopsdag valde vi att fira här. Våra förväntningar uppfylldes med råge! Härlig spa upplevelse och en spännande matupplevelse med en välkomponerad vinmeny. Lägg därtill fantastisk trevlig o kunnig personal, det blir inte mycket bättre!

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack peterswede57
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack för det fina omdömet, så roligt att höra, vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 11 maj 2022

Mysigt fräscht ställe med super trevlig personal och mycket god mat. Spa avdelningen va rent och fräscht med en fantastisk utsikt från poolen. Litet spa men fullt tillräckligt. Finns det man behöver. Kommer återvända inom en snar framtid. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Stay626866

Tusen tack för det fina omdömet, det värmer!
Varmt välkommen tillbaka till oss igen!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 22 april 2022

Toppklass på alla plan, fantastisk upplevelse. Jag finner knappt ord för att beskriva hur bra allting var under vår vistelse, Spa-upplevelsen var väldigt välplanerad och härlig. Maten och vinpaketet var i världsklass, för varje rätt som kom in så höjdes ribban och restaurangen levererade varje gång.

Tack David86tk
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2022

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme David, så glada vi blir över de fina orden. Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen, varmt välkommen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 17 april 2022

En spaupplevelse utöver det vanliga, i en underbar miljö med väldigt bra mat och fenomenalt bra personal, varenda en var trevlig och glad, -på ett sätt som bara kan betyda att de verkligen trivs på sitt jobb.

Tack MadeleneSG
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2022

Tusen tack Madelene, så glada vi blir!
Varmt välkommen tillbaka önskar vi alla på The Lodge

Omdömet skrevs 17 april 2022 från mobil enhet

Helt underbart! Fin miljö och atmosfär, medveten personal, lagom med folk, bra mat och superhäftigt ritual! Enda negativa var att varmvattnet försvann i vår stuga men helt ärligt gör kunnige de så mycket eftersom vi hade tillgång till apart och personalen kompenserade oss ävensom vinintresse vad om det, vi är helt enkelt supernöjda!

Tack Petra A

Tusen tack Petra för de fina orden, så glada vi blir! Vi är ledsna för att varmvattnet tog slut, vi hoppas att nu under våren få bytt ut de varmvattenberedarna som är för små till större så det inte händer igen framöver.
Varmt välkomna tillbaka igen!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge