Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Mysigt fräscht ställe med super trevlig personal och mycket god mat. Spa avdelningen va rent och fräscht med en fantastisk utsikt från poolen. Litet spa men fullt tillräckligt. Finns det man behöver. Kommer återvända inom en snar framtid. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Stay626866

Toppklass på alla plan, fantastisk upplevelse. Jag finner knappt ord för att beskriva hur bra allting var under vår vistelse, Spa-upplevelsen var väldigt välplanerad och härlig. Maten och vinpaketet var i världsklass, för varje rätt som kom in så höjdes ribban och restaurangen levererade varje gång.

Tack David86tk
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme David, så glada vi blir över de fina orden. Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen, varmt välkommen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 17 april 2022

En spaupplevelse utöver det vanliga, i en underbar miljö med väldigt bra mat och fenomenalt bra personal, varenda en var trevlig och glad, -på ett sätt som bara kan betyda att de verkligen trivs på sitt jobb.

Tack MadeleneSG
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack Madelene, så glada vi blir!
Varmt välkommen tillbaka önskar vi alla på The Lodge

Omdömet skrevs 17 april 2022 från mobil enhet

Helt underbart! Fin miljö och atmosfär, medveten personal, lagom med folk, bra mat och superhäftigt ritual! Enda negativa var att varmvattnet försvann i vår stuga men helt ärligt gör kunnige de så mycket eftersom vi hade tillgång till apart och personalen kompenserade oss ävensom vinintresse vad om det, vi är helt enkelt supernöjda!

Tack Petra A

Tusen tack Petra för de fina orden, så glada vi blir! Vi är ledsna för att varmvattnet tog slut, vi hoppas att nu under våren få bytt ut de varmvattenberedarna som är för små till större så det inte händer igen framöver.
Varmt välkomna tillbaka igen!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 11 april 2022

Ett helt otroligt ställe. Vi har varit på många liknande ställen tidigare men de senaste 10 gångerna har vi alltid valt att återkomma till The Lodge. Valet är enkelt. Vi får allt vi söker här, fantastiska rum, fantastisk person, otrolig mat och mysigt spa. Sedan är omgivningen ett stort plus med underbara vandringsleder.

Maten är något av det godaste vi ätit. Vi försöker anpassa vistelsen så vi får uppleva de olika temana som restaurangen har. Nu senast var det vår inspirerat med underbara smaker!

Här är det lugnt och stillsamt. Man känner sig som en i familjen och de bryr sig verkligen om en. Ett stort plus är ju att det aldrig känns som det är fullt med folk, anledningen till detta är ju att de inte har överdrivet med rum så det finns alltid gott om plats till allt. En smart strategi tycker vi. Det blir mer gemytligt när det är lagom med folk.

Personalen är helt magisk. Alltid lika trevliga och tillmötesgående!

Vi hade kunnat fortsätta i all evighet med beröm känns det som men det absolut bästa är att uppleva det själv! Åk hit, Ni blir inte missnöjda!

Extra stor kram till fina Linnea! Du är bara för go!

Ses i sommar igen!

Åhus Paret J&H

Tack FamiljenAos

Tusen tack FamiljenAos för det fantastiska omdömet! Vi blev så glada över de fina orden och har delat omdömet med all personal. Hoppas att vi får hälsa er välkomna hit till oss snart igen. Ta hand om er så länge!
Varma hälsningar från hela gänget på The Lodge