Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 11 april 2022

Ett helt otroligt ställe. Vi har varit på många liknande ställen tidigare men de senaste 10 gångerna har vi alltid valt att återkomma till The Lodge. Valet är enkelt. Vi får allt vi söker här, fantastiska rum, fantastisk person, otrolig mat och mysigt spa. Sedan är omgivningen ett stort plus med underbara vandringsleder.

Maten är något av det godaste vi ätit. Vi försöker anpassa vistelsen så vi får uppleva de olika temana som restaurangen har. Nu senast var det vår inspirerat med underbara smaker!

Här är det lugnt och stillsamt. Man känner sig som en i familjen och de bryr sig verkligen om en. Ett stort plus är ju att det aldrig känns som det är fullt med folk, anledningen till detta är ju att de inte har överdrivet med rum så det finns alltid gott om plats till allt. En smart strategi tycker vi. Det blir mer gemytligt när det är lagom med folk.

Personalen är helt magisk. Alltid lika trevliga och tillmötesgående!

Vi hade kunnat fortsätta i all evighet med beröm känns det som men det absolut bästa är att uppleva det själv! Åk hit, Ni blir inte missnöjda!

Extra stor kram till fina Linnea! Du är bara för go!

Ses i sommar igen!

Åhus Paret J&H

Datum för vistelsen: april 2022
Tack FamiljenAos
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack FamiljenAos för det fantastiska omdömet! Vi blev så glada över de fina orden och har delat omdömet med all personal. Hoppas att vi får hälsa er välkomna hit till oss snart igen. Ta hand om er så länge!
Varma hälsningar från hela gänget på The Lodge

Omdömet skrevs 20 mars 2022

Helt underbart. Frukosten så fräscht överallt,det enda jag har att klaga på är att jag hade gärna kundat tänkt mig lite mer kött till huvudrätten! Men allt var jättebra. Kommer gärna tillbaka! Vilken utsikt

Datum för vistelsen: mars 2022
  • Restyp: Reste ensam
Tack HelenPersson

Tack för ditt fina omdöme Helen, så glada vi blev att ni hade det bra hos oss! Tack för feedbacken med huvudrätten, vi tar det med oss framöver.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 25 februari 2022 från mobil enhet

Avkopplande och härligt i skön atmosfär. Goda teer att avnjuta i relaxsoffor. Ett extra pluss för spel att låna (och Fia med knuff på rummet). Vi hade förbokad meny på kvällen som var god, lite annorlunda och kändes lite extra rolig och med fina råvaror. Frukosten var super! Allt kändes som att det var upplagt och tillagat med kärlek.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack 960petraf

Tusen tack för ditt fina omdöme, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 18 februari 2022

Maten är i en klass för sig! Supergod och en riktig upplevelse! Såå lugnt och skönt i spaavdelningen mitt i veckan! Cool isvak jämte den varma infinitypoolen som förgyllde känslan mitt i vintern. Morgonbadet med gott morgonkaffe i storm var superhäftigt! Missa inte det! Bra start på dagen med brasor och lugnet!

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack Kickifo

Tusen tack för de värmande orden, så glada vi blev! Hoppas att vi får välkomna dig till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 31 januari 2022

En fantastisk upplevelse, vacker miljö, god mat, härligt spa och service i världsklass!
Väldigt spännande koncept med en restaurangupplevelse som verkligen har hittar rätt! Väl värt var endaste krona!

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack 700Johan
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2022

Tack för det härliga omdömet om oss Johan, så glada vi blir. Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge