Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity
Orbitz.com

Vi bokade ett paket med hotellnatt, spa, 25 min spabehandling och fyrarätters middag.
Hotellet var jättemysigt och fint. Servicen var också kanon. Spa-avdelningen var fin, men det var väldigt litet. Bara en varm pool, en kallvak och en bastu, men dessa var väldigt fina och trevliga. Vi hade gott om utrymme och kände att vi kunde röra oss fritt trots att det fanns en del andra gäster.
Loungeutrymmerna var väldigt fina och inbjudande. Personalen var väldigt trevliga och massagena jättebra.
Frukostbuffén var kanon och middagen den bästa på mycket länge.
Så kommer vi till det enda dåliga; rummet. Vi hade bokat treetoplounge och utsikten var kanon. Allt annat var dåligt. Det var väldigt spartanskt och lite väl avskalat. Vi saknade flera bekvämligheter som sängram, papperskorg, block och penna, minibar och skohorn. Det var väldigt lyhört och trots att det var augusti så blev det väldig kallt på natten. Kändes sådär att fönstren från sviten hade utsikt rakt in till vårt rum. Till råga på allt blinkade glödlamporna i taklamporna så mycket att vi fick ha släckt.

Mitt tips är att komma hit på en heldagsutflykt, starta med den fina frukosten och sedan åka hem först efter den ljuvliga middagen. Sovrummet är garanterat bättre hemma.

Tack 948gunnels
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för ditt fina omdöme om oss Gunnel, och tack för din feedback om rummet du bodde i. Naturligtvis ska rummen vara i toppskick och varma och ombonade som de alltid är, vi kommer att se över detta omgående.
Varmt välkommen tillbaka!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge

Om man vill till ett romantisk ställe, det ska vara lugnt, mysigt och vackert, då är The Lodge the place to go. Verkligan fantastisk, så snällt personal och maten smakar gott även för dom som är kräsna.

Tack JLK800510

Tack så mycket för ditt fina omdöme om oss, varmt välkomna tillbaka!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Mycket mysig upplevelse med mycket god mat, härlig personal & en jättetrevlig spa avdelning.
Kan varmt rekommendera att besöka detta vackra spahotell som ligger högt över trädtopparna med makalös utsikt.

Tack jonatanberndtsso
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2021

Tusen tack för det fina omdömet, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Vi var heeelt överväldigande över vår vistelse på The LODGE!
Vi hade paketet SUMMER AT HONULELE SPA - och vill passa på att ge ett STORT plus till Rona i ALOHA SPA RITUAL - rätt människa på rätt plats som verkligen förgyllde ritualen!
Fantastisk miljö, fantastisk personal, fantastisk mat och vilken underbar frukost!!! Vi var heeelt saliga när vi lämnade er - och kommer DEFINITIVT att komma tillbaka så snart det bara går! LYX! LYX! LYX!

Tack KevinLehnberg

Tusen tack för det fantastiska omdömet, vi är så glada att höra det!
Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Hälsningar från Vännerna på The Lodge (och Rona hälsar och tackar för de fina orden!)

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

En dagspa’s tur till Romeleåsen är perfekta sättet att byta miljö. Som att vara utomlands med semesterkänsla och att vara ”hemma”, man blir väl ompysslad.
Gott om plats att relaxa, äta gott och bara vara!

Tack Jennihuth

Tusen tack för ditt härliga omdöme Jenni, så glada vi blev att läsa det!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen.
Hälsningar från Vännerna på The Lodge & Honulele Spa