Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets

Om man vill till ett romantisk ställe, det ska vara lugnt, mysigt och vackert, då är The Lodge the place to go. Verkligan fantastisk, så snällt personal och maten smakar gott även för dom som är kräsna.

Tack JLK800510
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack så mycket för ditt fina omdöme om oss, varmt välkomna tillbaka!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Mycket mysig upplevelse med mycket god mat, härlig personal & en jättetrevlig spa avdelning.
Kan varmt rekommendera att besöka detta vackra spahotell som ligger högt över trädtopparna med makalös utsikt.

Tack jonatanberndtsso
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2021

Tusen tack för det fina omdömet, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Vi var heeelt överväldigande över vår vistelse på The LODGE!
Vi hade paketet SUMMER AT HONULELE SPA - och vill passa på att ge ett STORT plus till Rona i ALOHA SPA RITUAL - rätt människa på rätt plats som verkligen förgyllde ritualen!
Fantastisk miljö, fantastisk personal, fantastisk mat och vilken underbar frukost!!! Vi var heeelt saliga när vi lämnade er - och kommer DEFINITIVT att komma tillbaka så snart det bara går! LYX! LYX! LYX!

Tack KevinLehnberg

Tusen tack för det fantastiska omdömet, vi är så glada att höra det!
Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Hälsningar från Vännerna på The Lodge (och Rona hälsar och tackar för de fina orden!)

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

En dagspa’s tur till Romeleåsen är perfekta sättet att byta miljö. Som att vara utomlands med semesterkänsla och att vara ”hemma”, man blir väl ompysslad.
Gott om plats att relaxa, äta gott och bara vara!

Tack Jennihuth

Tusen tack för ditt härliga omdöme Jenni, så glada vi blev att läsa det!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen.
Hälsningar från Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Vi har tidigare varit väldigt nöjda med The Lodge- så nöjda att vi fortsätter komma tillbaka. Men denna gången blev verkligen en flopp.

Den sedan förra året nya spa-avdelningen blev i våra ögon lite av ett skämt. Man har tagit in alldeles för mycket folk, speciellt i Corona-tider, ingen avkopplande stund alls tyvärr som vi hade sett fram emot utan man fick istället "slåss" om sittplats med dagspa-gästerna och pool har vi större hemma!

Själva hotellet i sig är väldigt mysigt och smakfullt inrett- hade varit toppen med ac i framtiden. Maten riktigt bra den med- vi blev dock feldebiterade och fick krångla i efterhand kring vad vi ätit.

Man håller en relativt hög prisnivå och då har självklart också gästen en förväntning.

Vi kanske kommer tillbaka- men inte lika lätt och längtansfullt som tidigare!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Emma Q

Hej Emma,
Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss och göra oss uppmärksamma på att vi denna gången inte levde upp till era förväntningar. Så här ska det naturligtvis inte vara och vi är mycket måna om att det ska vara gott om plats för både dagspa gäster och hotellgäster, och får normalt mycket beröm för att vi hanterar detta på ett riktigt bra sätt så att det ska kännas säkert och avslappnande för alla.
Vi kan bara be om ursäkt för att det blev fel med er betalning, det är vi ledsna för och hör av dig om det är så att något inte stämmer med betalningen så ordnar vi självklart detta.
Vi vill gärna komma i kontakt med dig och skulle uppskatta om du hör av dig till info@thelodge.se så att vi kan bestämma en tid som passar dig för att bli uppringd av oss. Vi ser fram emot att höra av dig, ha en fortsatt fin dag!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge gm Camilla Persson