Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Mycket mysig upplevelse med mycket god mat, härlig personal & en jättetrevlig spa avdelning.
Kan varmt rekommendera att besöka detta vackra spahotell som ligger högt över trädtopparna med makalös utsikt.

Tack jonatanberndtsso
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2021

Tusen tack för det fina omdömet, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Vi var heeelt överväldigande över vår vistelse på The LODGE!
Vi hade paketet SUMMER AT HONULELE SPA - och vill passa på att ge ett STORT plus till Rona i ALOHA SPA RITUAL - rätt människa på rätt plats som verkligen förgyllde ritualen!
Fantastisk miljö, fantastisk personal, fantastisk mat och vilken underbar frukost!!! Vi var heeelt saliga när vi lämnade er - och kommer DEFINITIVT att komma tillbaka så snart det bara går! LYX! LYX! LYX!

Tack KevinLehnberg

Tusen tack för det fantastiska omdömet, vi är så glada att höra det!
Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Hälsningar från Vännerna på The Lodge (och Rona hälsar och tackar för de fina orden!)

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

En dagspa’s tur till Romeleåsen är perfekta sättet att byta miljö. Som att vara utomlands med semesterkänsla och att vara ”hemma”, man blir väl ompysslad.
Gott om plats att relaxa, äta gott och bara vara!

Tack Jennihuth

Tusen tack för ditt härliga omdöme Jenni, så glada vi blev att läsa det!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen.
Hälsningar från Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Vi har tidigare varit väldigt nöjda med The Lodge- så nöjda att vi fortsätter komma tillbaka. Men denna gången blev verkligen en flopp.

Den sedan förra året nya spa-avdelningen blev i våra ögon lite av ett skämt. Man har tagit in alldeles för mycket folk, speciellt i Corona-tider, ingen avkopplande stund alls tyvärr som vi hade sett fram emot utan man fick istället "slåss" om sittplats med dagspa-gästerna och pool har vi större hemma!

Själva hotellet i sig är väldigt mysigt och smakfullt inrett- hade varit toppen med ac i framtiden. Maten riktigt bra den med- vi blev dock feldebiterade och fick krångla i efterhand kring vad vi ätit.

Man håller en relativt hög prisnivå och då har självklart också gästen en förväntning.

Vi kanske kommer tillbaka- men inte lika lätt och längtansfullt som tidigare!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Emma Q

Hej Emma,
Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss och göra oss uppmärksamma på att vi denna gången inte levde upp till era förväntningar. Så här ska det naturligtvis inte vara och vi är mycket måna om att det ska vara gott om plats för både dagspa gäster och hotellgäster, och får normalt mycket beröm för att vi hanterar detta på ett riktigt bra sätt så att det ska kännas säkert och avslappnande för alla.
Vi kan bara be om ursäkt för att det blev fel med er betalning, det är vi ledsna för och hör av dig om det är så att något inte stämmer med betalningen så ordnar vi självklart detta.
Vi vill gärna komma i kontakt med dig och skulle uppskatta om du hör av dig till info@thelodge.se så att vi kan bestämma en tid som passar dig för att bli uppringd av oss. Vi ser fram emot att höra av dig, ha en fortsatt fin dag!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge gm Camilla Persson

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

The Lodge ligger fantastiskt på en höjd med ljuvlig utsikt. Vi bodde i en Cabin och tyckte kanske inte att rummet levde upp till förväntningarna. Två mycket hårda enkelsängar som lätt gled isär. Rummet kunde varit bättre städat vid ankomst. Fanns bara ett sängbord så den ena av oss var utan både lampa och sängbord.

Infinitypoolen var jättefin i spaet. Stort plus för att man fick angivna tider i spaet. Där var inte för mycket folk och jag hoppas bokade tider blir kvar även efter pandemin.

Middagen på kvällen var god och välkomponerad. Litet minus för buffé till förrätt som jag tycker drar ner känslan av fine dining. Huvudrätt och efterrätt var mycket goda. De hade en kille som spelade livemusik under delar middagen, vilket var mycket trevligt. Personalen var vänlig och serviceminded under hela vistelsen. Även frukosten var mycket bra.

Överlag en trevlig vistelse, men lite för många minus för att ligga på den prisnivån som de gör.

Tack 799annies

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Det gläder oss att höra att du uppskattade Honulele Spa och vår Sunset Dinner.

Vi har tagit upp din feedback med städningen med vårt städbolag som ska se över sina rutiner, och vi har även sett över sängarna i alla cabins för att se om någon behöver bytas ut och om någon sängklämma fattas.

Tack för att du återkopplade om detta till oss så att vi kan bli bättre. Vi ser fram emot att få hälsa er välkomna till oss igen, ta hand om er så länge!

Hälsningar från Vännerna på The Lodge