Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Maten var exceptionell, lunch, middag och frukost. Spat var mysigt speciellt poolen även om lite varmt 38 i vatten nu på sommaren. Mycket trevlig bemötande och personal. Drinkarna höll tyvärr inte måttet som allt annat på stället. På morgonkvisten också något störda av att det motorsågades i närheten. Totalt var det dock mycket bra.

Tack Emil S
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Hotellet ligger perfekt med vandringsleder utanför dörren. Rummen i huvudbyggnaden och restaurangens veranda har en fantastisk utsikt. Mat och dryck håller hög klass. Personalen är mycket vänlig och trevlig och stämningen är familjär och mysig. Vi har varit här flera gånger tidigare och planerar redan för nästa besök.

Tack CillaW67
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Underbart avkopplande med makalös utsikt från relaxrum, uteservering och infinitypool! Ambitiös och kreativ målsättning från restaurangen som de i stort levde upp till, aningen seghet i ryggbiffen men på rätt sida gränsen och mycket välkomponerade smaker. Fantastiskt trevlig förrättsbuffé och himmelsk efterrätt med glass på grillade jordgubbar och kvävekylda örter! Väldigt trevlig personal. Mysig cabin med skön säng. Rekommenderas varmt!

Restyp: Reste ensam
Tack Emma F

En av de bästa om inte det bästa spat/hotellet jag besökt med väldigt mysiga lokaler, uteplatser, och poolyta samt en utsikt att minnas
Servicen toppar verkligen allt då all person är jättetrevlig samt maten var extremt bra även den

Tack S6335JYleonm

Mycket trevlig och seviceminded personal, väldigt god mat och fina rum. Utsikten från poolen var helt magisk.
Highly recommend a visit to this hidden gem up on a hill with magical views, great service and heavenly food

Tack Krossan