Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Hotellet ligger perfekt med vandringsleder utanför dörren. Rummen i huvudbyggnaden och restaurangens veranda har en fantastisk utsikt. Mat och dryck håller hög klass. Personalen är mycket vänlig och trevlig och stämningen är familjär och mysig. Vi har varit här flera gånger tidigare och planerar redan för nästa besök.

Tack CillaW67
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Underbart avkopplande med makalös utsikt från relaxrum, uteservering och infinitypool! Ambitiös och kreativ målsättning från restaurangen som de i stort levde upp till, aningen seghet i ryggbiffen men på rätt sida gränsen och mycket välkomponerade smaker. Fantastiskt trevlig förrättsbuffé och himmelsk efterrätt med glass på grillade jordgubbar och kvävekylda örter! Väldigt trevlig personal. Mysig cabin med skön säng. Rekommenderas varmt!

Restyp: Reste ensam
Tack Emma F

En av de bästa om inte det bästa spat/hotellet jag besökt med väldigt mysiga lokaler, uteplatser, och poolyta samt en utsikt att minnas
Servicen toppar verkligen allt då all person är jättetrevlig samt maten var extremt bra även den

Tack S6335JYleonm

Mycket trevlig och seviceminded personal, väldigt god mat och fina rum. Utsikten från poolen var helt magisk.
Highly recommend a visit to this hidden gem up on a hill with magical views, great service and heavenly food

Tack Krossan

Trevlig lugn plats med fantastisk mat!
Bland det bästa vi ätit!

Spa var väldigt fint med en fin infinity pool med härlig utsikt!
Fanns en vanlig bastu att tillgå.

För att få åtkomst till fotbad, ångbastu och relaxpool behöver man betala extra och boka in Aloha experience.
Lite synd att det inte fanns någon extra pool eller jaccuzi på det "ordinarie spa" då infinity poolen inte är så stor. Finns ingen möjlighet att simma om man nu inte har tur och man är ensam i poolen.

En enastående vacker och fin relaxavdelning där man kunde slappna av och dricka kaffe,te och vatten. Finns också en bar ifall man vill beställa något extra ..

Rummet var fint med bra sängar. Saknade en vanlig papperskorg på rummet men det fanns en mindre tunna i badrummet som fick duga.

Badrummet hade dusch och var i bra skick!

En lite märklig placering av spegeln ovanför WC. Hade varit bättre med en lite mindre spegel ovanför handfatet istället.

Prisnivån är rätt hög med tanke på att det bara finns en bassäng på ordinarie Spa.
Allt som allt ändå en mycket trevlig vistelse med utsökta måltider!

Tack Rolsch