Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets

Gourmetpaketet är verkligen att rekommendera för en weekend på The Lodge. Maten, spadelen och personalen gjorde verkligen sitt yttersta för att skapa en trivsam upplevelse. Restaurangen var helgens höjdpunkt för oss.

Tyvärr låg vårt rum i en del av byggnaden som verkar ha varit granne med ettreningsverk som gick igång (väldigt högljutt) vid 04-tiden och fortsatte till 08-tiden vilket gjorde att vi snabbt packade ihop för att ta igen sömnen på hemmaplan. Vi fick ingen ursäkt, svar på vad det var. Inte heller något plåster på såren.

Tack RebeccaHBG
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för ditt fina omdöme om er vistelse Rebecca, så glada vi blir att ni var så nöjda med er weekend hos oss. Vi beklagar att ni blev störda på natten, aggregatet som sitter på fasaden gick mycket riktigt denna natt sönder. Vill du maila till info@thelodge.se så ser vi om vi kan göra något för er i efterhand. Vi ser fram emot att höra av er. Bästa hälsningar från Camilla på The Lodge

Omdömet skrevs 17 april 2021

Absolut det bästa spa/hotell jag besökt
Maten var otroligt god och upplagd för öga och gom. Service och kunskap av personalen var exemplariskt, inte att glömma bort städerskor och receptionisterna som alla var vänliga och trevliga
Mvh Pia Schüler

Tack LoveTravel760699

Tusen tack för de värmande orden, så glada vi blir!
Hoppas på ett snart återseende, ta hand om dig så länge!

Omdömet skrevs 13 april 2021

The Lodge ligger vackert beläget högt bland trädtopparna mitt i Skåne med en vidunderlig utsikt över landskapet. Det är lugnt och skönt med mysigt spa och trevlig personal. I restaurangen serveras den godaste och mest spännande mat jag har ätit och frukostbuffén var utöver det vanliga!

Tack MiaHedelius

Tack för ditt omdöme om oss Mia, så fantastiskt roligt att höra! Varmt välkommen snart igen. Hälsningar från oss alla på Lodgen

Omdömet skrevs 31 mars 2021

Om ni blir omhändertagna av Tanja, då kan ni aldrig bli missnöjda. Hon fick oss att känna oss som hemma. Jättefina rum och mat. Frukosten var underbar. All personal var trevliga och spred positiv energi, men glöm inte Tanja!!!!!

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack Utbsahelt
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2021

Wow, vilket härligt omdöme och hyllning till vår fantastiska Tanja!
Hon är överväldigad och så glad för de fina orden, och hälsar så mycket tillbaka till er.

Hoppas att ni kommer tillbaka upp till oss snart igen.
Många hälsningar från hela gänget på The Lodge, med Tanja i spetsen

Omdömet skrevs 29 mars 2021 från mobil enhet

Allt var fantastiskt bra. Högt uppe på en kulle mitt i bokskogen ligger detta unika ställe. Så mysig och avkopplande miljö. Härligt spa, supergod mat, trevlig personal och fint rum. Vi kommer definitivt tillbaka.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack AnnaRydh

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Anna, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!