Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 17 april 2021

Absolut det bästa spa/hotell jag besökt
Maten var otroligt god och upplagd för öga och gom. Service och kunskap av personalen var exemplariskt, inte att glömma bort städerskor och receptionisterna som alla var vänliga och trevliga
Mvh Pia Schüler

Datum för vistelsen: april 2021
Tack LoveTravel760699
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack för de värmande orden, så glada vi blir!
Hoppas på ett snart återseende, ta hand om dig så länge!

Omdömet skrevs 13 april 2021

The Lodge ligger vackert beläget högt bland trädtopparna mitt i Skåne med en vidunderlig utsikt över landskapet. Det är lugnt och skönt med mysigt spa och trevlig personal. I restaurangen serveras den godaste och mest spännande mat jag har ätit och frukostbuffén var utöver det vanliga!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack MiaHedelius

Tack för ditt omdöme om oss Mia, så fantastiskt roligt att höra! Varmt välkommen snart igen. Hälsningar från oss alla på Lodgen

Omdömet skrevs 31 mars 2021

Om ni blir omhändertagna av Tanja, då kan ni aldrig bli missnöjda. Hon fick oss att känna oss som hemma. Jättefina rum och mat. Frukosten var underbar. All personal var trevliga och spred positiv energi, men glöm inte Tanja!!!!!

1  Tack Utbsahelt
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2021

Wow, vilket härligt omdöme och hyllning till vår fantastiska Tanja!
Hon är överväldigad och så glad för de fina orden, och hälsar så mycket tillbaka till er.

Hoppas att ni kommer tillbaka upp till oss snart igen.
Många hälsningar från hela gänget på The Lodge, med Tanja i spetsen

Omdömet skrevs 29 mars 2021 från mobil enhet

Allt var fantastiskt bra. Högt uppe på en kulle mitt i bokskogen ligger detta unika ställe. Så mysig och avkopplande miljö. Härligt spa, supergod mat, trevlig personal och fint rum. Vi kommer definitivt tillbaka.

Tack AnnaRydh

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Anna, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 29 mars 2021

Utepoolen och utsikten är magnifik!!
Maten är otroligt god! Satsa på 5 rätters!
Köp till vinpaket. Vi bodde i dubbelrum - välj detta för att få en enastående utsikt. Vi hade massa hjortar utanför. Frukosten var jättemysig och god ! Det enda vi saknade under vår vistelse var produkter i spaavdelningen. Kändes meningslöst att göra fotbad i bara vatten.

Tack HelenaD71

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Helena, så glada vi blev!
Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Ps, just nu i pandemitider ingår ju gratis vip entré till vår Aloha Spa avdelning där vi i vanliga fall har vår fantastiska guidade sparitual. När vi har den igång blir man guidad genom de olika delarna med välgörande produkter från Esse & Thalion på de olika stationerna. Hoppas att du kommer tillbaka till oss och provar den!

Många hälsningar från hela gänget på The Lodge