Hade en fantastisk upplevelse, sviten var helt klart värd pengarna. I spat var det ett behagligt lugn och ritualen bör man inte missa, då får man tillgång till fler upplevelser. Bodde två nätter vilket vi tycker var lagom. Mycket välkomponerade viner och smaker till middagarna båda kvällarna, möjligtvis var maten lite väl komplicerat lagad men det är ju högst personligt.

Tack henrikj972
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack ska du ha för det fina omdömet Henrik, vi ser fram emot att få hälsa dig varmt välkommen till oss igen framöver.
Ta hand om dig!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Romantiskt Hotel uppe på toppen av romelåsen. Rymliga rum med fantastisk utsikt. Litet och lagom spa för den mindre gruppen eller paret med sveriges godaste POKE bowl. Ritualen är ett måste ifall man kommer dit.
Maten på hotellet är Servicen ännu bättre

Datum för vistelsen: december 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Malin E

Tack för ditt härliga omdöme, så glada vi blir!
Välkommen snart igen!!

Hälsningar från hela gänget på The Lodge

Omdömet skrevs 23 november 2020

Fantastisk mat av Alex i köket och Trevliga/kunniga Jeanette som serverade oss fantastiska viner. Vi blev imponerade av miljön och det fina mottagandet.

Vi kommer tillbaka
från Kent & Yvette

Tack Kentyvette2018

Tusen tack härliga Kent & Yvette! Så glada vi blir för ert fina omdöme, hoppas att vi får er hos oss snart igen!
Kram från hela gänget på The Lodge

Omdömet skrevs 23 november 2020

Allt var perfekt från incheckning till utcheckning. Maten, spaet, rummet, massagen!! Åt en fyrarätters första kvällen och hade höga förväntningar kväll två och dom överträffades!! Testa att boka ritualen i spaet, boka även en behandling då dom var mycket duktiga. Personligt bemötande hela tiden så man kändes extremt välkommen!

Tack HenrikH492

Wow, vilket fint omdöme, vi är överväldigade!
Tusen tack och varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från hela gänget på The Lodge

Omdömet skrevs 15 november 2020 från mobil enhet

Vistelsen var från början till slut alltigenom bra. Vi började med en fantastisk vandring i naturen. Väl hemkomna togs vi emot av mycket trevlig personal innan vi gled ner den underbara infinite poolen med utsikt över nejden. Givetvis med ett glas bubbel i handen Kvällens fyrarätters meny med tillhörande vinpaket gjorde oss heller inte besvikna! Personalen är otroligt kunniga, vänliga och tillförde en extra glans över vår vistelse! Sätt detta på din bucketlist! Vi kommer att återvända!

Tack swedfish

Tusen tack, så glada vi blir att höra att ni hade det bra hos oss!
Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Varma hälsningar från oss alla på The Lodge