Romantiskt Hotel uppe på toppen av romelåsen. Rymliga rum med fantastisk utsikt. Litet och lagom spa för den mindre gruppen eller paret med sveriges godaste POKE bowl. Ritualen är ett måste ifall man kommer dit.
Maten på hotellet är Servicen ännu bättre

Datum för vistelsen: december 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Malin E
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack för ditt härliga omdöme, så glada vi blir!
Välkommen snart igen!!

Hälsningar från hela gänget på The Lodge

Omdömet skrevs 23 november 2020

Fantastisk mat av Alex i köket och Trevliga/kunniga Jeanette som serverade oss fantastiska viner. Vi blev imponerade av miljön och det fina mottagandet.

Vi kommer tillbaka
från Kent & Yvette

Tack Kentyvette2018

Tusen tack härliga Kent & Yvette! Så glada vi blir för ert fina omdöme, hoppas att vi får er hos oss snart igen!
Kram från hela gänget på The Lodge

Omdömet skrevs 23 november 2020

Allt var perfekt från incheckning till utcheckning. Maten, spaet, rummet, massagen!! Åt en fyrarätters första kvällen och hade höga förväntningar kväll två och dom överträffades!! Testa att boka ritualen i spaet, boka även en behandling då dom var mycket duktiga. Personligt bemötande hela tiden så man kändes extremt välkommen!

Tack HenrikH492

Wow, vilket fint omdöme, vi är överväldigade!
Tusen tack och varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från hela gänget på The Lodge

Omdömet skrevs 15 november 2020 från mobil enhet

Vistelsen var från början till slut alltigenom bra. Vi började med en fantastisk vandring i naturen. Väl hemkomna togs vi emot av mycket trevlig personal innan vi gled ner den underbara infinite poolen med utsikt över nejden. Givetvis med ett glas bubbel i handen Kvällens fyrarätters meny med tillhörande vinpaket gjorde oss heller inte besvikna! Personalen är otroligt kunniga, vänliga och tillförde en extra glans över vår vistelse! Sätt detta på din bucketlist! Vi kommer att återvända!

Tack swedfish

Tusen tack, så glada vi blir att höra att ni hade det bra hos oss!
Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket bra mat och vacker natur! Trevlig personal!
Dåliga rum utan ventilation och dåliga möjligheter att torka badkläder, handdukar, badrock och träningskläder. Smutsig toalett. Rekommenderar att gå i naturen, och lägga mindre tid i spaet.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack skane123

Tusen tack för ditt omdöme och för att du gjorde oss uppmärksamma på att något gått snett vid städningen av ert rum.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från oss på The Lodge