Omdömet skrevs 15 november 2020 från mobil enhet

Vistelsen var från början till slut alltigenom bra. Vi började med en fantastisk vandring i naturen. Väl hemkomna togs vi emot av mycket trevlig personal innan vi gled ner den underbara infinite poolen med utsikt över nejden. Givetvis med ett glas bubbel i handen Kvällens fyrarätters meny med tillhörande vinpaket gjorde oss heller inte besvikna! Personalen är otroligt kunniga, vänliga och tillförde en extra glans över vår vistelse! Sätt detta på din bucketlist! Vi kommer att återvända!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack swedfish
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tusen tack, så glada vi blir att höra att ni hade det bra hos oss!
Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket bra mat och vacker natur! Trevlig personal!
Dåliga rum utan ventilation och dåliga möjligheter att torka badkläder, handdukar, badrock och träningskläder. Smutsig toalett. Rekommenderar att gå i naturen, och lägga mindre tid i spaet.

1  Tack skane123

Tusen tack för ditt omdöme och för att du gjorde oss uppmärksamma på att något gått snett vid städningen av ert rum.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Fantastisk utsikt från rummen, jättebra spa och god middag. Det enda att anmärka på är städningen av rummet där det fanns damm på mattor, skåp och under sängarna. En bagatell i sammanhanget då allt annat höll så hög klass. Bästa spaet i Skåne!

1  Tack Oscar A

Tusen tusen tack för de fina orden om vårt Spa, så härligt att höra!
Vi har tagit upp din feedback med vårt städbolag och ser till att de förbättrar sina rutiner.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Finns inga invändningar mot något, hade 6 stjärnor funnits att välja så hade det blivit det. The lodge levererar än en gång i världsklass. Maten, höstmenyn, var utöver det vanliga och imponerade på många plan. Extra stor guldstjärna till personalen för deras service och behjälplighet.
Tack!

Tack Mickmiu
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2020

Tusen tack Mickmiu, vi blev så glada över ditt omdöme! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Detta är det absolut bästa spa jag varit på! Fina New England-style stugor nära spabadet. Fantastiskt spa med vidunderlig utsikt. Honulele Spa ritual var något alldeles alldeles extra, kostade lite extra, men var värt varenda krona och mer därtill. Och Rona från Irland som jobbar där är bara helt ljuvlig. Serviceminded ut i fingerspetsarna!
Maten var utsökt! Och vilka viner! Tilda ordnade så att vi fick ett bra bord lite senare än ursprunglig plan för att hinna spaa länge. Personalen i restaurangen var verkligen nåt extra! Rafael tog så väl hand om oss under middagen att vi alla blev helt betuttade i honom. Vilken charmig servitör! Jag kan varmt och innerligt rekommendera the Lodge. Och vi kommer snart att åka dit igen! Längtar redan!!

Tack Anna-Albin

Tusen tack för det fantastiska omdömet, vi blev så otroligt glada när vi läste det!
Vi ser så mycket fram emot att få hälsa er välkomna tillbaka till oss snart igen <3

Varma hälsningar från hela gänget på The Lodge