Fantastisk utsikt från rummen, jättebra spa och god middag. Det enda att anmärka på är städningen av rummet där det fanns damm på mattor, skåp och under sängarna. En bagatell i sammanhanget då allt annat höll så hög klass. Bästa spaet i Skåne!

1  Tack Oscar A
Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Finns inga invändningar mot något, hade 6 stjärnor funnits att välja så hade det blivit det. The lodge levererar än en gång i världsklass. Maten, höstmenyn, var utöver det vanliga och imponerade på många plan. Extra stor guldstjärna till personalen för deras service och behjälplighet.
Tack!

Tack Mickmiu
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2020

Tusen tack Mickmiu, vi blev så glada över ditt omdöme! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Detta är det absolut bästa spa jag varit på! Fina New England-style stugor nära spabadet. Fantastiskt spa med vidunderlig utsikt. Honulele Spa ritual var något alldeles alldeles extra, kostade lite extra, men var värt varenda krona och mer därtill. Och Rona från Irland som jobbar där är bara helt ljuvlig. Serviceminded ut i fingerspetsarna!
Maten var utsökt! Och vilka viner! Tilda ordnade så att vi fick ett bra bord lite senare än ursprunglig plan för att hinna spaa länge. Personalen i restaurangen var verkligen nåt extra! Rafael tog så väl hand om oss under middagen att vi alla blev helt betuttade i honom. Vilken charmig servitör! Jag kan varmt och innerligt rekommendera the Lodge. Och vi kommer snart att åka dit igen! Längtar redan!!

Tack Anna-Albin
Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Var här på dagspa 12-16.Trevligt men inte värt pengarna. En bassäng, en bastu och en "isvak". Väldigt litet utbud. Lunch ingick, idag pokebowl. En bubbelpool brukar finnas på spa, men inte här. Behandling gick inte att få pga corona men det visste vi.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Joppflopp
Omdömet skrevs 21 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt och serviceminded personal. Maten är mycket bra och gott vin rekommenderades. Trevligt spa och fina omgivningar. Bra frukost. En vistelse här rekommenderas starkt. Mycket aktiviteter i närheten.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack a-wayandgone