Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Detta är det absolut bästa spa jag varit på! Fina New England-style stugor nära spabadet. Fantastiskt spa med vidunderlig utsikt. Honulele Spa ritual var något alldeles alldeles extra, kostade lite extra, men var värt varenda krona och mer därtill. Och Rona från Irland som jobbar där är bara helt ljuvlig. Serviceminded ut i fingerspetsarna!
Maten var utsökt! Och vilka viner! Tilda ordnade så att vi fick ett bra bord lite senare än ursprunglig plan för att hinna spaa länge. Personalen i restaurangen var verkligen nåt extra! Rafael tog så väl hand om oss under middagen att vi alla blev helt betuttade i honom. Vilken charmig servitör! Jag kan varmt och innerligt rekommendera the Lodge. Och vi kommer snart att åka dit igen! Längtar redan!!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Anna-Albin
Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Var här på dagspa 12-16.Trevligt men inte värt pengarna. En bassäng, en bastu och en "isvak". Väldigt litet utbud. Lunch ingick, idag pokebowl. En bubbelpool brukar finnas på spa, men inte här. Behandling gick inte att få pga corona men det visste vi.

Tack Joppflopp
Omdömet skrevs 21 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt och serviceminded personal. Maten är mycket bra och gott vin rekommenderades. Trevligt spa och fina omgivningar. Bra frukost. En vistelse här rekommenderas starkt. Mycket aktiviteter i närheten.

Tack a-wayandgone
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Firade 22 årig bröllopsdag med en vistelse på The Lodge. En fantastisk anläggning med oslagbar utsikt över Skåne. Tyvärr låg poolen så till att den låg i skugga på eftermiddagen. Supertrevlig personal och väldigt god middag med ett fantastiskt vinpaket till. Rekommenderas

Tack Anders N
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Mycket bra mat både på kvällen och till frukost med perfekt vin till kvällens mat. På frukosten var det stressig stämning för personalen, mycket som behövdes fyllas på samtidigt, te vatten som var kallt osv, tror det var en felkalkyr i antalet personal som krävdes för frukostserveringen. Vänliga dock och prefessionellt bemötande. Spat var fint och nybyggt men jag är bortskämd med betydligt mer faciliteter på spa på andra anläggningar så att spendera många timmar på detta spat gjorde att det kändes för litet. Det fattades ångbastu och lite mer uppdelning av gästerna då det nu endast finns en bastu, en "isvak" (på minst 15 grader varm) och en pool som alla samlas i. Kunde även funnits lite bakgrundsmusik på spat för stämningen. Att kaffe och te inte ingår på spat tycker jag är dåligt då det gör det på de flesta ställena. Vi återkommer gärna för maten men inte för spat.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack T2416REsarahg