Mycket trevligt och serviceminded personal. Maten är mycket bra och gott vin rekommenderades. Trevligt spa och fina omgivningar. Bra frukost. En vistelse här rekommenderas starkt. Mycket aktiviteter i närheten.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack a-wayandgone
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Firade 22 årig bröllopsdag med en vistelse på The Lodge. En fantastisk anläggning med oslagbar utsikt över Skåne. Tyvärr låg poolen så till att den låg i skugga på eftermiddagen. Supertrevlig personal och väldigt god middag med ett fantastiskt vinpaket till. Rekommenderas

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Anders N
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Mycket bra mat både på kvällen och till frukost med perfekt vin till kvällens mat. På frukosten var det stressig stämning för personalen, mycket som behövdes fyllas på samtidigt, te vatten som var kallt osv, tror det var en felkalkyr i antalet personal som krävdes för frukostserveringen. Vänliga dock och prefessionellt bemötande. Spat var fint och nybyggt men jag är bortskämd med betydligt mer faciliteter på spa på andra anläggningar så att spendera många timmar på detta spat gjorde att det kändes för litet. Det fattades ångbastu och lite mer uppdelning av gästerna då det nu endast finns en bastu, en "isvak" (på minst 15 grader varm) och en pool som alla samlas i. Kunde även funnits lite bakgrundsmusik på spat för stämningen. Att kaffe och te inte ingår på spat tycker jag är dåligt då det gör det på de flesta ställena. Vi återkommer gärna för maten men inte för spat.

1  Tack T2416REsarahg
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi var här på eftermiddags/ kvällsspa vilket var fantastiskt.
Fint, rent, snyggt och vilken otroligt bra service personalen ger! Maten som ingick i detta paket var också fantastisk.

Kommer definitivt besöka er igen.
Fem

Tack chrjohansson92
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Med känsla o hög kvalitet har hotellet öppnat sina dörrar igen. Att få bo i egen liten stuga passade perfekt. Maten överträffade mina förväntningar. God smak o upplagt vackert. Fina råvaror. Den nya poolen i spa anläggningen har en fantastisk Utsikt o magisk känsla. Personalen är behjälplig o möter upp på ett avslappnat vis.
Kommer gärna åter till denna oas. Tack!
Mvh Annelie

Rumstips: Egen stuga