Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Vi var här på eftermiddags/ kvällsspa vilket var fantastiskt.
Fint, rent, snyggt och vilken otroligt bra service personalen ger! Maten som ingick i detta paket var också fantastisk.

Kommer definitivt besöka er igen.
Fem

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack chrjohansson92
Omdömet skrevs för 5 dagar sedan

Med känsla o hög kvalitet har hotellet öppnat sina dörrar igen. Att få bo i egen liten stuga passade perfekt. Maten överträffade mina förväntningar. God smak o upplagt vackert. Fina råvaror. Den nya poolen i spa anläggningen har en fantastisk Utsikt o magisk känsla. Personalen är behjälplig o möter upp på ett avslappnat vis.
Kommer gärna åter till denna oas. Tack!
Mvh Annelie

Rumstips: Egen stuga
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Vallgarden01

Hanteringen kring konkursen kändes suspekt från början till slut. Vi ville avboka när Corona hotet kändes nära men vi lät oss övertalas att inte avboka. Man krävde förskottsbetalning samt försökte sälja på oss ytterligare bara dagar!! innan konkurs. Vi brukade åka/gå dit i vänners sällskap men aldrig mer.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack geornettel
Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Förväntade mig mycket mer av företaget.

Motsvarade på intet sätt våra förväntningar, extremt dålig information och dålig kommunikation från företaget.

Förhoppningvis blir det bättre i framtiden. Finns potential.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 177augustg
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Härlig atmosfär, fantastisk mat och personlig service med stort kunnande. Fin natur runt hörnet. På en skogspromenad såg vi två flockar med hjortar!
Välkomponerade och mycket goda måltider.
Fantastisk utsikt från restaurang och andra lokaler

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack andershan55
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2020

Tack ska du ha för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, så glada vi blev!
Ta hand om dig!
Hälsningar Camilla, The Lodge