Omdömet skrevs för 5 dagar sedan

Med känsla o hög kvalitet har hotellet öppnat sina dörrar igen. Att få bo i egen liten stuga passade perfekt. Maten överträffade mina förväntningar. God smak o upplagt vackert. Fina råvaror. Den nya poolen i spa anläggningen har en fantastisk Utsikt o magisk känsla. Personalen är behjälplig o möter upp på ett avslappnat vis.
Kommer gärna åter till denna oas. Tack!
Mvh Annelie

Rumstips: Egen stuga
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Vallgarden01

Hanteringen kring konkursen kändes suspekt från början till slut. Vi ville avboka när Corona hotet kändes nära men vi lät oss övertalas att inte avboka. Man krävde förskottsbetalning samt försökte sälja på oss ytterligare bara dagar!! innan konkurs. Vi brukade åka/gå dit i vänners sällskap men aldrig mer.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack geornettel
Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Förväntade mig mycket mer av företaget.

Motsvarade på intet sätt våra förväntningar, extremt dålig information och dålig kommunikation från företaget.

Förhoppningvis blir det bättre i framtiden. Finns potential.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 177augustg
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Härlig atmosfär, fantastisk mat och personlig service med stort kunnande. Fin natur runt hörnet. På en skogspromenad såg vi två flockar med hjortar!
Välkomponerade och mycket goda måltider.
Fantastisk utsikt från restaurang och andra lokaler

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack andershan55
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2020

Tack ska du ha för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, så glada vi blev!
Ta hand om dig!
Hälsningar Camilla, The Lodge

Omdömet skrevs 24 februari 2020

Väldigt mysigt hotell, fina byggnader och dekorationer överallt.
Rum nr 6 var stort fint inrett och hade härlig utsikt.
Vi saknade dock någonstans att hänga skjortor och klänningar, fanns endast några krokar innanför dörren. Vårt förslag är att byta ut vitrinskåpet till någon form av garderob. Trevligt badrum med dusch, blev dock alldeles blött på hela golvet när man duschat.
Mycket trevliga flaskor med schampoo, balsam, hudlotion och tvål. Doftade ljuvligt.
Fantastiskt fint och fräscht spa, med många olika rum att besöka. Även detta mycket fint dekorerat i Hawaiiansk stil.
Nicole var mycket trevlig och följde oss på vår behandling.
Ett litet tips bara, det hade varit trevligt om spapersonalen berättade lite om Hawaii och vad dessa behandlingar har för anknytning till Hawaii och vad de var bra för, exempelvis, vad gör honungen för kroppen, ångbastun mm.
Trevlig middag på kvällen tre av fyra rätter var mycket goda, en mindre bra.
Vår servitris kommer ej ihåg namnet,( tjej mörkt kortare hår) var mycket trevlig och informativ. Hon hade glimten i ögat och berättade om varje rätt och även vinet därtill. Hon var en tillgång för restaurangen.
Frukosten var bra.
Trevlig personal i receptionen.
Kan rekommendera detta hotel och när infinitypoolen och resten av spat blir klart så blir det verkligen något extra.

Rumstips: Rummen på andra våningen har fin utsikt och är ganska stora.
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Nilsson
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2020

Tusen tack för ditt fina omdöme, varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!