Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Härlig atmosfär, fantastisk mat och personlig service med stort kunnande. Fin natur runt hörnet. På en skogspromenad såg vi två flockar med hjortar!
Välkomponerade och mycket goda måltider.
Fantastisk utsikt från restaurang och andra lokaler

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack andershan55
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2020

Tack ska du ha för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, så glada vi blev!
Ta hand om dig!
Hälsningar Camilla, The Lodge

Omdömet skrevs 24 februari 2020

Väldigt mysigt hotell, fina byggnader och dekorationer överallt.
Rum nr 6 var stort fint inrett och hade härlig utsikt.
Vi saknade dock någonstans att hänga skjortor och klänningar, fanns endast några krokar innanför dörren. Vårt förslag är att byta ut vitrinskåpet till någon form av garderob. Trevligt badrum med dusch, blev dock alldeles blött på hela golvet när man duschat.
Mycket trevliga flaskor med schampoo, balsam, hudlotion och tvål. Doftade ljuvligt.
Fantastiskt fint och fräscht spa, med många olika rum att besöka. Även detta mycket fint dekorerat i Hawaiiansk stil.
Nicole var mycket trevlig och följde oss på vår behandling.
Ett litet tips bara, det hade varit trevligt om spapersonalen berättade lite om Hawaii och vad dessa behandlingar har för anknytning till Hawaii och vad de var bra för, exempelvis, vad gör honungen för kroppen, ångbastun mm.
Trevlig middag på kvällen tre av fyra rätter var mycket goda, en mindre bra.
Vår servitris kommer ej ihåg namnet,( tjej mörkt kortare hår) var mycket trevlig och informativ. Hon hade glimten i ögat och berättade om varje rätt och även vinet därtill. Hon var en tillgång för restaurangen.
Frukosten var bra.
Trevlig personal i receptionen.
Kan rekommendera detta hotel och när infinitypoolen och resten av spat blir klart så blir det verkligen något extra.

Rumstips: Rummen på andra våningen har fin utsikt och är ganska stora.
Tack Nilsson
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2020

Tusen tack för ditt fina omdöme, varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Väl värt ett besök för en super god och fina brunch. Fullt på alla fat hela tiden, skulle kunnat önska att det gick att ta ifrån två håll så kön kl 12.00 inte blir så lång men flöt på bra.
Magisk utsikt (vid fint väder)

Tack christofferKL85

Tack ska du ha för ditt fina omdöme, välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Ett mycket smakfullt ställe i dubbel bemärkelse.
Vacker byggnad, mysigt och bekvämt. Maten mycket god. Vinpaketet vi köpte till mycket väl anpassat till den vällagade maten.
Spa ritualen väldigt avslappnande. Spa avdelningen var mycket fräsch och vacker. Hit återvänder vi gärna.

Tack LisbethJ123
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

Tusen tack Lisbeth för ditt fina omdöme om oss! Varmt välkommen tillbaka snart igen.
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Besökte The Lodge's nya, nästan färdiga spa. Trevlig och mysig upplevelse med efterföljande trevlig middag och övernattning.
Varmt och skönt på rummet, till skillnad från många andra hotell så slapp vi frysa!
Frukosten var helt O.K., inget saknades.
Kan bara rekommendera ett besök!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack larss543

Tack ska du ha för ditt trevliga omdöme, vi blir så glada att höra att ni hade det bra hos oss. Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!