Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Ett mycket smakfullt ställe i dubbel bemärkelse.
Vacker byggnad, mysigt och bekvämt. Maten mycket god. Vinpaketet vi köpte till mycket väl anpassat till den vällagade maten.
Spa ritualen väldigt avslappnande. Spa avdelningen var mycket fräsch och vacker. Hit återvänder vi gärna.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack LisbethJ123
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

Tusen tack Lisbeth för ditt fina omdöme om oss! Varmt välkommen tillbaka snart igen.
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Besökte The Lodge's nya, nästan färdiga spa. Trevlig och mysig upplevelse med efterföljande trevlig middag och övernattning.
Varmt och skönt på rummet, till skillnad från många andra hotell så slapp vi frysa!
Frukosten var helt O.K., inget saknades.
Kan bara rekommendera ett besök!

Tack larss543
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2020

Tack ska du ha för ditt trevliga omdöme, vi blir så glada att höra att ni hade det bra hos oss. Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 24 januari 2020

Lunchen med svampsoppa "portabello" var smakrik och ljuvligt god med med tillbehör. Majs-kycklingen mycket saftig med en väl tajmad sås. Risotton och spetskålen som tillbehör var väl ok men tillförde inte rätten det maximala.Färden med bil var de sista kilometerna i lervälling upp till entrén, inte acceptabelt för min del. Asfaltera eller lägg sten ! Bilen såg för hemsk ut!

Tack AndersBjorklundYstad

Tack för ditt omdöme Anders!

Omdömet skrevs 22 januari 2020

Byggnadspris 300kr för eftermiddagsspa och 2 rätters lunch. Så bra pris!
Maten var suveränt god och närvarande serveringspersonal.
Spa avdelningen var ´genomtänkt och man gick från rum till rum ex. fotbad i ena och ångbastu i andra. Närvarande spa personal som bl.a. serverade vatten och tog sig tid. Relaxavdelningen var underbart avkopplande, speciellt då jag gillar skogen mer än havet. Nu hade vi turen och var där under lågsäsong, endast några till par så man var nästan ensam i varje sparum

Älskade badet som de hade i en lyxgrotta =)

Varmt rekommendera! Kosta säker mer när bygget står helt klart

Rumstips: rummen såg mysiga ut utifrån, små stugor. Övernattade dock aldrig i dem
Tack AnnaB9029
CamillaP702, Director of Sales på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2020

Så roligt att ni uppskattade vårt Pre opening dagspa paket! Varmt välkomna tillbaka till oss när vi haft invigning av hela Honulele Spa!

Omdömet skrevs 10 januari 2020

The Lodge ligger i fantastiska omgivningar och restaurangens interiör är trevlig. Maten var god och urvalet acceptabelt, men matchar inte riktigt förväntningarna för att motivera prisnivån. Det var helt fullsatt och mängden av folk gör att det minst sagt trångt med konstant stockning vid serveringsdiskarna, vilket resulterade i synbar irritation bland gästerna. Dessutom hängde inte personalen med riktigt och flera maträtter blev slut i omgångar, vilket ytterligare spädde på irritationen. Ni borde minska antalet samtidiga gäster för att kunna erbjuda den service man kan förvänta sig för en brunch a 345kr.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack thbl67
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2020

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss och för att du ger oss möjlighet att följa upp på era upplevelser. Vi brukar inte få denna sortens omdömen på brunchen eftersom vi precis som du skriver också önskar att det ska vara en lugn och njutbar upplevelse. Jag vill därför gärna höra lite mer om dina upplevelser så vi kan se om det var något speciellt som inträffade denna dagen som vi bör se över, och skulle uppskatta om du vill kontakta mig på camilla@thelodge.se så tar vi det därifrån. Jag ser fram emot att höra av dig!
Bästa hälsningar,

Camilla Persson