Tripadvisor
Publicera
Inkorg

Lunchen med svampsoppa "portabello" var smakrik och ljuvligt god med med tillbehör. Majs-kycklingen mycket saftig med en väl tajmad sås. Risotton och spetskålen som tillbehör var väl ok men tillförde inte rätten det maximala.Färden med bil var de sista kilometerna i lervälling upp till entrén, inte acceptabelt för min del. Asfaltera eller lägg sten ! Bilen såg för hemsk ut!

Tack AndersBjorklundYstad

Byggnadspris 300kr för eftermiddagsspa och 2 rätters lunch. Så bra pris!
Maten var suveränt god och närvarande serveringspersonal.
Spa avdelningen var ´genomtänkt och man gick från rum till rum ex. fotbad i ena och ångbastu i andra. Närvarande spa personal som bl.a. serverade vatten och tog sig tid. Relaxavdelningen var underbart avkopplande, speciellt då jag gillar skogen mer än havet. Nu hade vi turen och var där under lågsäsong, endast några till par så man var nästan ensam i varje sparum

Älskade badet som de hade i en lyxgrotta =)

Varmt rekommendera! Kosta säker mer när bygget står helt klart

Rumstips: rummen såg mysiga ut utifrån, små stugor. Övernattade dock aldrig i dem
Tack AnnaB9029
CamillaP702, Director of Sales på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Så roligt att ni uppskattade vårt Pre opening dagspa paket! Varmt välkomna tillbaka till oss när vi haft invigning av hela Honulele Spa!

Omdömet skrevs 10 januari 2020

The Lodge ligger i fantastiska omgivningar och restaurangens interiör är trevlig. Maten var god och urvalet acceptabelt, men matchar inte riktigt förväntningarna för att motivera prisnivån. Det var helt fullsatt och mängden av folk gör att det minst sagt trångt med konstant stockning vid serveringsdiskarna, vilket resulterade i synbar irritation bland gästerna. Dessutom hängde inte personalen med riktigt och flera maträtter blev slut i omgångar, vilket ytterligare spädde på irritationen. Ni borde minska antalet samtidiga gäster för att kunna erbjuda den service man kan förvänta sig för en brunch a 345kr.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack thbl67
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2020

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss och för att du ger oss möjlighet att följa upp på era upplevelser. Vi brukar inte få denna sortens omdömen på brunchen eftersom vi precis som du skriver också önskar att det ska vara en lugn och njutbar upplevelse. Jag vill därför gärna höra lite mer om dina upplevelser så vi kan se om det var något speciellt som inträffade denna dagen som vi bör se över, och skulle uppskatta om du vill kontakta mig på camilla@thelodge.se så tar vi det därifrån. Jag ser fram emot att höra av dig!
Bästa hälsningar,

Camilla Persson
Försäljningsansvarig The Lodge

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Vi bokade övernattning i sviten med frukost på sängen, 4 rätters middag och spa aktiviteten Alpha Spa Ritual.
Detta paket va en av de bästa spa getaway jag varit på och kan varmt rekommenderas. En riktig lyxig o välbefinnande dag och natt :)

Tack 332louisen

Tusen tack för det fantastiska omdömet, det glädjer oss att höra! Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen.
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

För fjärde året i rad tillbringar vi ett dygn på The Lodge med våra döttrar. I var bastu o jacuzzi under renovering varför vi istället erbjöds SPA-ritual utan extra kostnad. Den nya SPA-delen är mycket smakfullt inredd med väl anpassade material. Personalen (precis som all personal på The Lodge) var proffsig och mycket serviceinriktade. Irländskan var en frisk fläkt. Man sover gott på tippen av Romelåsen. Vi är tillbaka nästa år.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Robert H

Tusen tack för det fantastiska omdömet om oss Robert, vi är så glada att ni kommer tillbaka till oss varje år! Vi ses snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge