Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 10 januari 2020

The Lodge ligger i fantastiska omgivningar och restaurangens interiör är trevlig. Maten var god och urvalet acceptabelt, men matchar inte riktigt förväntningarna för att motivera prisnivån. Det var helt fullsatt och mängden av folk gör att det minst sagt trångt med konstant stockning vid serveringsdiskarna, vilket resulterade i synbar irritation bland gästerna. Dessutom hängde inte personalen med riktigt och flera maträtter blev slut i omgångar, vilket ytterligare spädde på irritationen. Ni borde minska antalet samtidiga gäster för att kunna erbjuda den service man kan förvänta sig för en brunch a 345kr.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack thbl67
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2020

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss och för att du ger oss möjlighet att följa upp på era upplevelser. Vi brukar inte få denna sortens omdömen på brunchen eftersom vi precis som du skriver också önskar att det ska vara en lugn och njutbar upplevelse. Jag vill därför gärna höra lite mer om dina upplevelser så vi kan se om det var något speciellt som inträffade denna dagen som vi bör se över, och skulle uppskatta om du vill kontakta mig på camilla@thelodge.se så tar vi det därifrån. Jag ser fram emot att höra av dig!
Bästa hälsningar,

Camilla Persson
Försäljningsansvarig The Lodge

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Vi bokade övernattning i sviten med frukost på sängen, 4 rätters middag och spa aktiviteten Alpha Spa Ritual.
Detta paket va en av de bästa spa getaway jag varit på och kan varmt rekommenderas. En riktig lyxig o välbefinnande dag och natt :)

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 332louisen

Tusen tack för det fantastiska omdömet, det glädjer oss att höra! Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen.
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

För fjärde året i rad tillbringar vi ett dygn på The Lodge med våra döttrar. I var bastu o jacuzzi under renovering varför vi istället erbjöds SPA-ritual utan extra kostnad. Den nya SPA-delen är mycket smakfullt inredd med väl anpassade material. Personalen (precis som all personal på The Lodge) var proffsig och mycket serviceinriktade. Irländskan var en frisk fläkt. Man sover gott på tippen av Romelåsen. Vi är tillbaka nästa år.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Robert H

Tusen tack för det fantastiska omdömet om oss Robert, vi är så glada att ni kommer tillbaka till oss varje år! Vi ses snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 16 december 2019

Vi hade en magisk helg på The Lodge. Vår lilla stuga var mysig. Spaet är mycket avslappnande. Maten på kvällen var underbar med roliga smakkombinationer. Frukosten var god o riklig. Utsikten däruppeifrån är härlig.Helt enkelt ett ställe vi gärna återkommer till!!!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Pernilla8

Tusen tack för det fina omdömet Pernilla, så glada vi blir!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 17 november 2019

Kan varmt rekommendera The Lodge nya spa ritual, super fin miljö. Trevligt för både par och vänner eller för ett företags event. God mat med dryck från lokala leverantörer. Servicen var bra från incheckning till utcheckning. Vi kommer besöka The Lodge igen.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Johan80B

Tusen tack Johan för det fina omdömet om oss! Varmt välkommen tillbaka snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge