TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Vi bokade övernattning i sviten med frukost på sängen, 4 rätters middag och spa aktiviteten Alpha Spa Ritual.
Detta paket va en av de bästa spa getaway jag varit på och kan varmt rekommenderas. En riktig lyxig o välbefinnande dag och natt :)

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 332louisen
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tusen tack för det fantastiska omdömet, det glädjer oss att höra! Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen.
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

För fjärde året i rad tillbringar vi ett dygn på The Lodge med våra döttrar. I var bastu o jacuzzi under renovering varför vi istället erbjöds SPA-ritual utan extra kostnad. Den nya SPA-delen är mycket smakfullt inredd med väl anpassade material. Personalen (precis som all personal på The Lodge) var proffsig och mycket serviceinriktade. Irländskan var en frisk fläkt. Man sover gott på tippen av Romelåsen. Vi är tillbaka nästa år.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Robert H

Tusen tack för det fantastiska omdömet om oss Robert, vi är så glada att ni kommer tillbaka till oss varje år! Vi ses snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Vi hade en magisk helg på The Lodge. Vår lilla stuga var mysig. Spaet är mycket avslappnande. Maten på kvällen var underbar med roliga smakkombinationer. Frukosten var god o riklig. Utsikten däruppeifrån är härlig.Helt enkelt ett ställe vi gärna återkommer till!!!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Pernilla8

Tusen tack för det fina omdömet Pernilla, så glada vi blir!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 17 november 2019

Kan varmt rekommendera The Lodge nya spa ritual, super fin miljö. Trevligt för både par och vänner eller för ett företags event. God mat med dryck från lokala leverantörer. Servicen var bra från incheckning till utcheckning. Vi kommer besöka The Lodge igen.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Johan80B

Tusen tack Johan för det fina omdömet om oss! Varmt välkommen tillbaka snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 11 november 2019

The Lodge ligger väldigt vackert på en ås med utsikt över slätterna. Spenderade en lördag söndag där. Fina leder att vandra på, mysigt ställe med cabins och huvudbyggnad. Bodde i huvudbyggnad med rum som hade utsikt över slätterna. Var på Spa och gjorde Aloha Spa Ritual, Skönt , avslappnande med en mysig avslutning på dagbäddar med panorama fönster och utsikt mot skog och landskap. Valde Middags och Vin paket. Superb mat och fina viner. Rummet var super fint och fräscht. Frukostbuffén innehöll allt man kan önska sig. Vet inte om rummen är lyhörda, vi hörde ingenting, men grannen under bankade i taket när vi gick i rummet från sängen till toaletten, kan varit en överkänslig person ingen aning. Förutom det var det en perfekt helg speciellt för par som vill ha avkoppling med god mat och fin natur.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 731claesb
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme om oss och varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!