TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Restaurang ch omgivningar är trevliga och maten var bra men servicen dålig.

Jag är van vid att bättre restauranger ser till all det hela tiden finns mar när det är ´ta själv bord'
Man sätter alltså in ny mat INNAN den tagit slut.
Nu väntade man till det var helt slut och då först skulle man 'steka på' mer mat.
Så väntade vi på sillen, så väntade vi på revbenen, så väntade vi på svampen och så väntade vi på pajen och så väntade vi på grönsalladen.
När det dessutom är dåligt med plats blir det stockning vid serveringsdisken och det skapar irritation.

Jag tycker man kan kräva bättre av en restaurang som tar 345 kr för en brunch som var tillräcklig men inte överdådig.
Dessutom serverade man något slags löst fullständigt smaklöst surrogat som grädde till våfflorna.

Tråkigt då man hade höga förväntningar och det blir knappast fler besök.

Leif

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Leif O
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2019

Tack för din feedback Leif och för att du gjorde oss uppmärksamma på att det var så denna dagen när du besökte oss, så ska det naturligtvis inte vara. Vi tar din feedback vidare internt och tackar för att du tog dig tid att återkoppla med den.
Bästa hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 25 september 2019

Supertrevligt konferenshotell med fantastiskt god mat och väldigt goda viner. Mycket gott fika och charmig miljö!!! Ligger ute i skogen med möjlighet till sköna promenader och vacker utsikt. Nära till Skurup.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack 260karinw
CamillaP702, Ägare på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2019

Tack ska du ha för ditt fina omdöme, vart välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 8 september 2019

Bokade resturang via bokningsfunktionen på hemsidan. 45 min innan inbokad tid ringer de upp och lämnar telefonsvar att de inte har plats till mig och min man. Då hade vi fixat barnvakt och bokat taxi. Extremt dåligt.

Tack Stephanie L
CamillaP702, Ägare på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019

Hej Stephanie,

Vi såg precis dina omdömen om oss både här på Tripadvisor och på Google och är mycket ledsna att detta inträffat. Tack för att vi får en chans att förklara och bemöta dina synpunkter.
När vi drog ut kvällens listor för vår populära BBQ Sharing den aktuella dagen vid 16-tiden som vanligt missade vi dessvärre just denna dag att stänga online bokningen där det vid det tillfället låg en (1) bokningsbar plats uppe på hemsidan fortfarande. Så kan det bli om ett bord där det finns plats för till exempel 4 gäster enbart är 3 gäster. Vi hade helt full restaurang och eftersom vi tittat på väderprognosen och sett att det skulle börja regna, gjorde vi i vanlig ordning om bordsplanen och fick precis ihop den så att alla skulle få plats inomhus.
Jag såg i systemet att du bokat den lediga platsen för 1 person kl. 17:05 inför kvällens BBQ meny kl 19, och så fort vi insåg att vi missat stänga online för sista platsen så ringde vår F&B manager Sven upp dig för att berätta att det inte fanns något helt bord (för 2 eller fler) kvar. Han fick inget svar utan pratade in på din telefonsvarare och bad dig ringa tillbaka till hans mobiltelefon så snart du hörde hans meddelande.
Vi är ledsna över att detta inträffat och ska självklart försöka se till att online aldrig missas att stängas. I den första preliminära bekräftelse som systemet skickar ut med automatik (märkt med nr 1/2 i subject) kunde du också läsa att vi alltid kvalitetskontrollerar bokningen manuellt under receptionens öppettider (8–16) och att vi sedan skickar en slutgiltig bekräftelse (nr 2/2). Detta är för att vi ska kunna fånga upp eventuella felaktigheter innan man får sin slutgiltiga bokning.
Vi hoppas att du med denna information har fått lite mer vetskap om vad som hänt och hur våra rutiner är. Vi är måna om att alla bokningar blir rätt, för såväl vår som gästens skull. Kontakta mig gärna om du har någon fråga eller fundering. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 20 augusti 2019

Hit åkte vi för att fira våran bröllopsdag. Har ett Fantastiskt läge med härlig utsikt. Mycket god mat och en superb service av all personal.
Vi testa spa ritualen vilket var trevligt.
Kommer åka tillbaka hit!

1  Tack Henrik_Lj_SWE

Tack för ditt fina omdöme om oss Henrik, så glada vi blir. Välkomna hit nästa år igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Vi har inbokade på spa, middag och en övernattning. Jag var lite skeptisk till hotellets placering mitt i skogen, men redan när vi gick upp för backen mot receptionen kände jag en viss avslappning.

Fantastiskt hotell med otroligt kunnig och serviceminded personal!

Jag har bott mycket på hotell då jag är resande säljare men jag har aldrig upplevt en personal av denna klass.
Rummet var till full belåtenhet och spa-anläggningen var bra!

Tack Rob N

Tusen tusen tack för det fantastiska omdömet, vi blir så glada!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!