Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (272)
Filtrera omdömen
272 resultat
Medlemsbetyg
172
65
17
11
7
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
172
65
17
11
7
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 272 omdömen
Omdömet skrevs 8 september 2019

Bokade resturang via bokningsfunktionen på hemsidan. 45 min innan inbokad tid ringer de upp och lämnar telefonsvar att de inte har plats till mig och min man. Då hade vi fixat barnvakt och bokat taxi. Extremt dåligt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste som ett par
Tack Stephanie L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CamillaP702, Ägare på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019

Hej Stephanie,

Vi såg precis dina omdömen om oss både här på Tripadvisor och på Google och är mycket ledsna att detta inträffat. Tack för att vi får en chans att förklara och bemöta dina synpunkter.
När vi drog ut kvällens listor för vår populära BBQ Sharing den aktuella dagen vid 16-tiden som vanligt missade vi dessvärre just denna dag att stänga online bokningen där det vid det tillfället låg en (1) bokningsbar plats uppe på hemsidan fortfarande. Så kan det bli om ett bord där det finns plats för till exempel 4 gäster enbart är 3 gäster. Vi hade helt full restaurang och eftersom vi tittat på väderprognosen och sett att det skulle börja regna, gjorde vi i vanlig ordning om bordsplanen och fick precis ihop den så att alla skulle få plats inomhus.
Jag såg i systemet att du bokat den lediga platsen för 1 person kl. 17:05 inför kvällens BBQ meny kl 19, och så fort vi insåg att vi missat stänga online för sista platsen så ringde vår F&B manager Sven upp dig för att berätta att det inte fanns något helt bord (för 2 eller fler) kvar. Han fick inget svar utan pratade in på din telefonsvarare och bad dig ringa tillbaka till hans mobiltelefon så snart du hörde hans meddelande.
Vi är ledsna över att detta inträffat och ska självklart försöka se till att online aldrig missas att stängas. I den första preliminära bekräftelse som systemet skickar ut med automatik (märkt med nr 1/2 i subject) kunde du också läsa att vi alltid kvalitetskontrollerar bokningen manuellt under receptionens öppettider (8–16) och att vi sedan skickar en slutgiltig bekräftelse (nr 2/2). Detta är för att vi ska kunna fånga upp eventuella felaktigheter innan man får sin slutgiltiga bokning.
Vi hoppas att du med denna information har fått lite mer vetskap om vad som hänt och hur våra rutiner är. Vi är måna om att alla bokningar blir rätt, för såväl vår som gästens skull. Kontakta mig gärna om du har någon fråga eller fundering. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 augusti 2019

Hit åkte vi för att fira våran bröllopsdag. Har ett Fantastiskt läge med härlig utsikt. Mycket god mat och en superb service av all personal.
Vi testa spa ritualen vilket var trevligt.
Kommer åka tillbaka hit!

Datum för vistelsen: augusti 2019
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
1  Tack Henrik_Lj_SWE
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CamillaP702, Ägare på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack för ditt fina omdöme om oss Henrik, så glada vi blir. Välkomna hit nästa år igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Vi har inbokade på spa, middag och en övernattning. Jag var lite skeptisk till hotellets placering mitt i skogen, men redan när vi gick upp för backen mot receptionen kände jag en viss avslappning.

Fantastiskt hotell med otroligt kunnig och serviceminded personal!

Jag har bott mycket på hotell då jag är resande säljare men jag har aldrig upplevt en personal av denna klass.
Rummet var till full belåtenhet och spa-anläggningen var bra!

Datum för vistelsen: augusti 2019
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack Rob N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CamillaP702, Ägare på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tusen tusen tack för det fantastiska omdömet, vi blir så glada!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Servicen från personalen gör sitt yttersta för att tillmötesgå sina gäster. Maten allt från middag till frukost är något extra. Roligt att allt är lokalt producerat och många inslag från frukosten som är hemgjort från grunden.

Datum för vistelsen: augusti 2019
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack Floner64
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CamillaP702, Ägare på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för ditt fantastiska omdöme, varmt välkommen till oss snart igen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 augusti 2019

Var på plats en härlig sensommardag. Började dagen med lunch på restaurangens terrass. Väldigt nöjda med mat & service. Sen Aloa Spa Ritual som var väldigt avkopplande. Hade dock önskat större möjligheter kring spa-delen såsom pool & dyl. På kvällen åt vi en grym trerätters & det var dessutom livemusik vilket höjde upplevelsen ytterligare. All mat var super & vi va väldigt nöjda med all service, man kände sig verkligen sedd & uppskattad. Vi bodde i sviten vilket är värt några kr extra, väldigt mysigt & fantastisk utsikt. Jag kan verkligen rekommendera The Lodge. Jag skulle dock avvakta tills deras tillbyggnad är färdig, då blir sannolikt även spa delen toppklass!

Datum för vistelsen: augusti 2019
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack TLK7677
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2019

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme, varmt välkommen tillbaka till oss när Honulele Spa är klart!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen