Hit åkte vi för att fira våran bröllopsdag. Har ett Fantastiskt läge med härlig utsikt. Mycket god mat och en superb service av all personal.
Vi testa spa ritualen vilket var trevligt.
Kommer åka tillbaka hit!

Tack Henrik_Lj_SWE

Vi har inbokade på spa, middag och en övernattning. Jag var lite skeptisk till hotellets placering mitt i skogen, men redan när vi gick upp för backen mot receptionen kände jag en viss avslappning.

Fantastiskt hotell med otroligt kunnig och serviceminded personal!

Jag har bott mycket på hotell då jag är resande säljare men jag har aldrig upplevt en personal av denna klass.
Rummet var till full belåtenhet och spa-anläggningen var bra!

Tack Rob N

Servicen från personalen gör sitt yttersta för att tillmötesgå sina gäster. Maten allt från middag till frukost är något extra. Roligt att allt är lokalt producerat och många inslag från frukosten som är hemgjort från grunden.

Tack Floner64
Omdömet skrevs 14 augusti 2019

Var på plats en härlig sensommardag. Började dagen med lunch på restaurangens terrass. Väldigt nöjda med mat & service. Sen Aloa Spa Ritual som var väldigt avkopplande. Hade dock önskat större möjligheter kring spa-delen såsom pool & dyl. På kvällen åt vi en grym trerätters & det var dessutom livemusik vilket höjde upplevelsen ytterligare. All mat var super & vi va väldigt nöjda med all service, man kände sig verkligen sedd & uppskattad. Vi bodde i sviten vilket är värt några kr extra, väldigt mysigt & fantastisk utsikt. Jag kan verkligen rekommendera The Lodge. Jag skulle dock avvakta tills deras tillbyggnad är färdig, då blir sannolikt även spa delen toppklass!

Tack TLK7677
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2019

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme, varmt välkommen tillbaka till oss när Honulele Spa är klart!

Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Läget är riktigt bra och anläggningen är mysig och inbjudande. Dras nya spa är otroligt fint även allt inte var klart då vi var där. Maten väldigt god med trevliga överraskningar. Alla i personalen är genuint trevliga känns inte påklistrat utan vill ens bästa. Otroligt imponerade The Lodge. Vi kommer åka hit många fler gånger.

Tack Zimmes

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss Zimmes. Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen hit snart igen!