Servicen från personalen gör sitt yttersta för att tillmötesgå sina gäster. Maten allt från middag till frukost är något extra. Roligt att allt är lokalt producerat och många inslag från frukosten som är hemgjort från grunden.

Tack Floner64
Omdömet skrevs 14 augusti 2019

Var på plats en härlig sensommardag. Började dagen med lunch på restaurangens terrass. Väldigt nöjda med mat & service. Sen Aloa Spa Ritual som var väldigt avkopplande. Hade dock önskat större möjligheter kring spa-delen såsom pool & dyl. På kvällen åt vi en grym trerätters & det var dessutom livemusik vilket höjde upplevelsen ytterligare. All mat var super & vi va väldigt nöjda med all service, man kände sig verkligen sedd & uppskattad. Vi bodde i sviten vilket är värt några kr extra, väldigt mysigt & fantastisk utsikt. Jag kan verkligen rekommendera The Lodge. Jag skulle dock avvakta tills deras tillbyggnad är färdig, då blir sannolikt även spa delen toppklass!

Tack TLK7677
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2019

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme, varmt välkommen tillbaka till oss när Honulele Spa är klart!

Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Läget är riktigt bra och anläggningen är mysig och inbjudande. Dras nya spa är otroligt fint även allt inte var klart då vi var där. Maten väldigt god med trevliga överraskningar. Alla i personalen är genuint trevliga känns inte påklistrat utan vill ens bästa. Otroligt imponerade The Lodge. Vi kommer åka hit många fler gånger.

Tack Zimmes

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss Zimmes. Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen hit snart igen!

Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

En härlig oas med fantastisk mat och spaupplevelse!
Vi bokade in ett spapaket med övernattning och är väldigt nöjda. Fick stor och vänlig hjälp vid bokningen när jag mejlade om ett visst datum.
Läget är superfint och servicen kanon!
Vi hade väldigt fint väder och vi passade på att gå vandringsleden på ca 6 km efter vår avkopplande Aloha ritual. Det var en del jobbiga backar men naturen var så vacker!
På kvällen åt vi fantastisk mat på verandan med en härlig utsikt och solnedgång. All personal hade det perfekta bemötandet. Vi återkommer!!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 613jennyl

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss, det värmer att höra! Välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Hit åker du om du vill uppleva lugnet och varva ner från den vardagliga stressen. Så fort du anländer så känner du hur den lugna och rofyllda omgivningen sveper över dig. Vi fick ett fantastiskt bemötande från samtliga i personalen under våran vistelse här. Maten var verkligen god och väl tillagad med fina råvaror. Sängarna var sköna och frukosten var också god.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 327sabinas

Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme os oss, vi blev så glada! Välkommen tillbaka snart igen!