En härlig oas med fantastisk mat och spaupplevelse!
Vi bokade in ett spapaket med övernattning och är väldigt nöjda. Fick stor och vänlig hjälp vid bokningen när jag mejlade om ett visst datum.
Läget är superfint och servicen kanon!
Vi hade väldigt fint väder och vi passade på att gå vandringsleden på ca 6 km efter vår avkopplande Aloha ritual. Det var en del jobbiga backar men naturen var så vacker!
På kvällen åt vi fantastisk mat på verandan med en härlig utsikt och solnedgång. All personal hade det perfekta bemötandet. Vi återkommer!!

Tack 613jennyl
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss, det värmer att höra! Välkommen tillbaka till oss snart igen!

Hit åker du om du vill uppleva lugnet och varva ner från den vardagliga stressen. Så fort du anländer så känner du hur den lugna och rofyllda omgivningen sveper över dig. Vi fick ett fantastiskt bemötande från samtliga i personalen under våran vistelse här. Maten var verkligen god och väl tillagad med fina råvaror. Sängarna var sköna och frukosten var också god.

Tack 327sabinas

Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme os oss, vi blev så glada! Välkommen tillbaka snart igen!

The Lodge kör man inte inom. Man bestämmer sig för att köra dit. Vägen dit sker på smala grusvägar genom ett underbart landskap kantat av både sädesfält och lummig bokskog.
Resan är väl värd!
På plats möts man av en lungn och avslappnad miljö med en fantastisk utsikt över omgivningarna. Vi besökte för att äta en Lunch. Menyn var lagom stor, både till storlek och prisnivå. Kvaliteten i denna avvägda meny visade sig också i smakerna vilka var av absolut bästa balans. Vi åt tre olika rätter och samtliga höll högsta klass liksom bemötandet och servicen. Våra bästa rekommendationer. (För 40 år sedan besökte jag denna plats, på moped. Då fanns det 2 små hus där, samt planer på att bygga en skidanläggning. Vilken tur att det inte blev av.)

Tack perolofs2018

Tack ska du ha för ditt fina och trevliga omdöme om oss, vi hoppas att vi får hälsa dig varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Ps, vilken härlig historia från förr - vi är glada över att vi har kunnat bevara bland annat det gamla tegelgolvet i matsalen från Romelestugans tid, och även några skidor från den tiden faktiskt!

Fantastisk service härliga rum. Tyst och mitt ute i naturen. Otrolig utsikt. Fantastisk frukost buffé och bra rätter i The lounge för lunch sedan kul kvällsmeny förrätt div tapas att dela, sedan stort fat med grillat kött att dela och kul dessert att dela serverat vid bordet ute på terrassen.

Tack sommarin_i

Tusen tack för ditt fina omdöme, varmt välkommen tillbaka snart igen!

Vi hade en jättebra upplevelse på The Lodge. Hela spaavdelningen ligger för tillfället nere vilket var lite otydligt på hemsidan vilket vi tyckte var lite tråkigt men vi är övertygade om ett besök på The Lodge, när allt är färdigt, kommer att vara en perfekt upplevelse. Supermysigt att sitta ute på verandan. Jättebra service och supergod mat och frukostbuffé. Vi återkommer gärna!

Tack Troedsson_1

Tack ska du ha, varmt välkommen tillbaka till oss när Honulele Spa har öppnat!