The Lodge kör man inte inom. Man bestämmer sig för att köra dit. Vägen dit sker på smala grusvägar genom ett underbart landskap kantat av både sädesfält och lummig bokskog.
Resan är väl värd!
På plats möts man av en lungn och avslappnad miljö med en fantastisk utsikt över omgivningarna. Vi besökte för att äta en Lunch. Menyn var lagom stor, både till storlek och prisnivå. Kvaliteten i denna avvägda meny visade sig också i smakerna vilka var av absolut bästa balans. Vi åt tre olika rätter och samtliga höll högsta klass liksom bemötandet och servicen. Våra bästa rekommendationer. (För 40 år sedan besökte jag denna plats, på moped. Då fanns det 2 små hus där, samt planer på att bygga en skidanläggning. Vilken tur att det inte blev av.)

Tack perolofs2018
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Tack ska du ha för ditt fina och trevliga omdöme om oss, vi hoppas att vi får hälsa dig varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Ps, vilken härlig historia från förr - vi är glada över att vi har kunnat bevara bland annat det gamla tegelgolvet i matsalen från Romelestugans tid, och även några skidor från den tiden faktiskt!

Fantastisk service härliga rum. Tyst och mitt ute i naturen. Otrolig utsikt. Fantastisk frukost buffé och bra rätter i The lounge för lunch sedan kul kvällsmeny förrätt div tapas att dela, sedan stort fat med grillat kött att dela och kul dessert att dela serverat vid bordet ute på terrassen.

Tack sommarin_i

Tusen tack för ditt fina omdöme, varmt välkommen tillbaka snart igen!

Vi hade en jättebra upplevelse på The Lodge. Hela spaavdelningen ligger för tillfället nere vilket var lite otydligt på hemsidan vilket vi tyckte var lite tråkigt men vi är övertygade om ett besök på The Lodge, när allt är färdigt, kommer att vara en perfekt upplevelse. Supermysigt att sitta ute på verandan. Jättebra service och supergod mat och frukostbuffé. Vi återkommer gärna!

Tack Troedsson_1

Tack ska du ha, varmt välkommen tillbaka till oss när Honulele Spa har öppnat!

Min fru och jag besökte hotellet den 18 juli 2019. Syftet var att se om vi kunde ha en födelsedagsfest där senare i höst. Vid besöket tänkte vi ta en kopp kaffe med kaka. Vi fick det inte alltför starka kaffet. Jag bad om en sockerbit till kaffet. Servitrisen kommer strax in med en sockerbit som hon håller i handen. När hon kommer fram till vårt bord frågar hon om jag har bacillskräck vilket jag perplext förklarar att jag inte har. Men så dåligt att komma med sockerbiten i handen!
Vi diskuterade även inkvartering men receptionisten var ganska forcerad.
Vi kände att detta ställe inte var i vår smak. Festen kommer äga rum någon annanstans.

1  Tack Genharp

När vi läste din feedback här på Tripadvisor misstänkte vi direkt att det måste ha blivit något missförstånd, vi har (som tur är) aldrig tidigare fått denna typ av feedback om vår personal tidigare. Vi är naturligtvis noga med att följa alla högt ställda krav på hygien och ska agera professionellt i alla möten med våra gäster, vilket vi också gjort oss kända för att göra. Vi har pratat med de berörda ur personalen och har bildat oss en uppfattning om vad som hänt, och de är ledsna att situationen uppfattades såhär.
Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att se om vi i efterhand kan försöka få ställa något till rätta för er, vill du maila till mig på camilla@thelodge.se så tar vi det därifrån.

Önskar dig en fortsatt fin dag och ser fram emot att höra av dig!
Hälsningar,

Camilla Persson
Sales Manager, Co-owner

Fantastisk ställe, lugnt och skönt, bra service av personal, god mat.
De satsar och bygger till med ny spa-anläggning ska bli spännande att se hur det blir.
Kan verkligen rekommendera detta till de som vill ha lugn och ro.

Tack Gert S

Tusen tack Gert för ditt fina omdöme! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!