Det börjar redan när man kör fram till The Lodge och skapar en föraning om vad som kommer. Skogen, grönskan och den vackra miljön gör att lugnet infinner sig nästan omgående. När man kommer in genom dörren blir man glatt hälsad på och välkomnad in. Därefter avlöser trevlig personal, god mat och härliga miljöer varandra och vi anpassar oss snabbt till den lugna stämningen i den mysiga,.ombonade New England-inredda känslan.
Vi återkommer gärna igen och vill rekommendera alla som behöver en skön upplevelse att komma hit!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack swedegirl40
CamillaP702, Director of Sales på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme, det värmer - välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 26 mars 2019

Trevligt bemötande, god middag och frukost. Vi övernattade söndag-måndag. Då var det lagom mycket gäster utan trängsel i badtunnorna på spaet. Omgivningarna inbjuder till vandring.
Rummet på andra våningen hade fantastisk utsikt.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Annaevawe
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2019

Tack ska du ha för ditt fantastiska omdöme om oss. Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 25 mars 2019

Läget är fantastiskt, närheten till skog natur och härlig promenadslingor. Miljön fräsch och mysig. Servicens utmärkt. Längtar till spa avdelningen är helt klar men även nu var det bra. Om du äter kött kan det nog inte bli bättre mat, lite frågande kring vego/fisk, kanske bara otur.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Passport06080890594
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2019

Tusen tack för ditt fina omdöme om oss, vi ser fram emot att få hälsa er välkomna tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 12 februari 2019

Magisk miljö. Fantastisk känsla för detaljer, otrolig service, god mat, super mysigt spa, bra fika och lokal för föreläsning. Här natur och utsikt. Möjlighet att vandra precis utanför dörren. Vill bara tillbaka!!!!

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Guide58194175728
CamillaP702, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2019

Tusen tack för det fantastiska omdömet om oss! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 16 januari 2019 från mobil enhet

Ett konferenshotell som är proffsigt med känsla. Rummen var snygga med sköna sängar. Det lilla extra som gör den stora skillnaden, badrock på rummet, värmeslingor i badrummet och en fantastisk utsikt. Kaffet stod alltid framdukat! Ljusa konferenslokaler, perfekta miljöer för ”walk and talk”-möten och ett fräscht mindre spa.

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Charlotte_G1103
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2019

Tusen tack för dina värmande ord Charlotte! Välkommen tillbaka snart igen!