Omdömet skrevs 16 januari 2019 från mobil enhet

Ett konferenshotell som är proffsigt med känsla. Rummen var snygga med sköna sängar. Det lilla extra som gör den stora skillnaden, badrock på rummet, värmeslingor i badrummet och en fantastisk utsikt. Kaffet stod alltid framdukat! Ljusa konferenslokaler, perfekta miljöer för ”walk and talk”-möten och ett fräscht mindre spa.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Charlotte_G1103
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2019

Tusen tack för dina värmande ord Charlotte! Välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 15 januari 2019 från mobil enhet

Jag bokade detta ställe till min mans 50-årsdag, efter att ha löst positiva omdömen på nätet. Vid bokningen berättade jag att min man fyllde jämt och mär vi kom fram till The Lodge, hade personalen uppgraderat oss till en svit! Underbart och inget vi hade räknat med. Supermysigt ställe, både inne och ute. Generöst med fina hygienprodukter på rummet. På kvällen hade vi bokat 3-rättersmenyn och denna var delikat! Vilken mat..! Vinpaketet var dessutom perfekt kombinerat. Som kronan på verket fick vi personlig, engagerad och trevlig service från ALL personal. Ett extra plus till Dasha (ursäkta om stavningen blev fel) som var vår servitris för kvällen. Hon servade oss och gav ”det lilla extra”, som en liten skål chips till ölen, påfyllning i vinglasen och extra bröd (vi ÄLSKADE det varma surdegsbrödet med 2 sorters vispade smaksatta smör till) till maten. Service i toppklass! :-)

Tack 575ericav
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2019

Så glada vi blir att läsa ditt fantastiska omdöme om oss, tusen tack!
Hoppas att vi får hälsa er välkomna tillbaka till oss snart igen!

Många hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 15 januari 2019 från mobil enhet

Jag blev bjuden av min fru hit på min födelsedag. Vi blev uppgraderade när de fick veta att jag fyllde jämt. Fick sviten. Vägen upp till husen var snötäckt och upplyst vilket gav ett mysigt intryck. Hela inramningen var perfekt med mysig belysning på väg till huset där rummen låg. Huvudbyggnaden med reception och restaurang bara några steg bort. Rummet var fantastiskt i New England stil och inget på rummet saknades. Middagen var en trerätters som egentligen var fem rätter med tillhörande vinpaket kan rekommenderas då den var perfekt komponerad. Frikostigt med påfyllning både dryck och mat. Otroligt trevlig personal. Servitrisen Dascha ska ha ett extra plus för att hon tog hand om oss. Dagen efter var en fantastisk frukost ned det där lilla extra som jag vill ha. Hit ska jag tillbaka.

Tack ThessPhineman

TACK för att du tog dig tid att dela med dig om dina upplevelser hos oss, det värmer verkligen. Välkomna till oss snart igen! Många hälsningar från både Dasha & alla oss andra på The Lodge

Omdömet skrevs 15 december 2018

Underbar atmosfär och väldigt god mat!! Rekommenderas!Det är inte ofta man besöker en plats som lyckats så väl att skapa en hemtrevligt och varm miljö - verkligen en plats att återvända till. Härlig natur och fantastisk utsikt.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Traveler02336299870
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2018

Tusen tack för det fantastiska omdömet, så glada vi blir! Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 november 2018

Vi har varit här tidigare och var lika nöjda då men än mer nöjda den här gången. Vänligt bemötta redan vid ankomst som varade enda fram till vi lämnade. Receptionisten bemötte en väl och såg till att allt stämde med bokningen samt om man var nöjda med tiderna för de olika sakerna man valt mellan. God presentation av mat och dryck vid middagen med mycket glad och trevlig personal. Spaavdelningen är liten men nu under uppbyggnad. Dock inget vi har hängt upp oss på att det är litet, nästan bara mysigt. Vi ser framemot nästa vistelse!

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 723emma
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2018

Tack ska du ha för ditt fina omdöme, så glada vi blir. Varmt välkommen tillbaka!
Hälsningar från oss alla på The Lodge