Jag blev bjuden av min fru hit på min födelsedag. Vi blev uppgraderade när de fick veta att jag fyllde jämt. Fick sviten. Vägen upp till husen var snötäckt och upplyst vilket gav ett mysigt intryck. Hela inramningen var perfekt med mysig belysning på väg till huset där rummen låg. Huvudbyggnaden med reception och restaurang bara några steg bort. Rummet var fantastiskt i New England stil och inget på rummet saknades. Middagen var en trerätters som egentligen var fem rätter med tillhörande vinpaket kan rekommenderas då den var perfekt komponerad. Frikostigt med påfyllning både dryck och mat. Otroligt trevlig personal. Servitrisen Dascha ska ha ett extra plus för att hon tog hand om oss. Dagen efter var en fantastisk frukost ned det där lilla extra som jag vill ha. Hit ska jag tillbaka.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack ThessPhineman
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

TACK för att du tog dig tid att dela med dig om dina upplevelser hos oss, det värmer verkligen. Välkomna till oss snart igen! Många hälsningar från både Dasha & alla oss andra på The Lodge

Omdömet skrevs 15 december 2018

Underbar atmosfär och väldigt god mat!! Rekommenderas!Det är inte ofta man besöker en plats som lyckats så väl att skapa en hemtrevligt och varm miljö - verkligen en plats att återvända till. Härlig natur och fantastisk utsikt.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Traveler02336299870
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2018

Tusen tack för det fantastiska omdömet, så glada vi blir! Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 november 2018

Vi har varit här tidigare och var lika nöjda då men än mer nöjda den här gången. Vänligt bemötta redan vid ankomst som varade enda fram till vi lämnade. Receptionisten bemötte en väl och såg till att allt stämde med bokningen samt om man var nöjda med tiderna för de olika sakerna man valt mellan. God presentation av mat och dryck vid middagen med mycket glad och trevlig personal. Spaavdelningen är liten men nu under uppbyggnad. Dock inget vi har hängt upp oss på att det är litet, nästan bara mysigt. Vi ser framemot nästa vistelse!

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 723emma
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2018

Tack ska du ha för ditt fina omdöme, så glada vi blir. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 november 2018

Personalen är fantastisk och är kunniga om allt som serveras på stället, alltid med ett leende på läpparna! Fanns där problem så löste dom det direkt!

Dock besviken redan från start på bokningssystemet som är från stenåldern. Vi bokade "Weekend at the spa" vilket i namnet låter fantastiskt! Dock fanns det inte terapeuter tillräckligt för att tillgodose alla som bokat, så vi blev utan...betalar man nästan 5000:- för en natt med mat och spa hade iallafall vi trott att allt skulle ingå!

Spaet är mer som en relax avdelning. Inköpta jacuzzis i plast som väsnades. Sen fanns det möjlighet till bastu. Skulle inte vilja kalla det ett Spa utan mer en relax avdelning.

Hela anläggningen är överskattad på så många vis, vilket är synd, hade priserna varit något lägre och spaet faktiskt ett riktigt Spa så hade recensionen varit annorlunda.

Maten och vinet var magiskt, riktigt gott!

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Hannah Å
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2018

Tack för din recension av oss Hanna, det glädjer oss att höra att du i det stora hela uppskattade din vistelse hos oss! Vår leverantör av boknings- & hotellsystem utvecklas till det bättre hela tiden och sedan du gjorde din bokning har vi fått en efterlängtad uppdatering som vi tycker gjort bokningsprocessen lite smidigare.
I det paket ni valde, Weekend in The Spa, ingår det Afternoon Tea, tillgång till vår Spa avdelning, 4-rätters middag och övernattning (pris 4390 kr/2 personer). Önskar man boka till behandlingar lägger man till det som ett extra tillägg i mån av plats, det finns en rad olika behandlingar i vår behandlingsmeny att välja mellan i olika prisklasser.
Jag hoppas att ni kommer tillbaka när vårt nya Spa står klart under 2019, vi ser fram emot att hälsa er välkomna till oss då. Ha en fortsatt fin dag!

Camilla Persson
The Lodge

Omdömet skrevs 15 oktober 2018

Helt fantastiskt på ALLA sätt! Så himla god mat, trevlig personal, fina och fräscha rum och gemensamma utrymmen. Miljön är underbar!! Spaet var super mysigt och behandlingarna var mycket bra! Vi kommer rekommendera The Lodge till alla vi känner och vi åker själv dit inom kort igen!! Tack!!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Eleonora8110
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2018

Tack ska du ha för ditt fantastiska omdöme, vi blir så glada!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!