Omdömet skrevs 28 september 2018 från mobil enhet

Vi kom hit en lördag för afternoon tea.
Redan när vi kom innanför dörren blev vi välkomnade.
Servicen var bra och det fanns mycket gott att både äta och dricka.
Miljön var mysig och avslappnad, brasan var tänd. Vi satt ute och kunde se ut över en härlig vy av Skåne.
Kommer gärna tillbaks.

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Ann-louise N
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Tusen tack för att du har tagit dig och skrivit ett omdöme om oss Ann-Louise, vi uppskattar det otroligt mycket. Varmt välkommen tillbaka snart igen! Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 17 september 2018

Mycket charmigt ställe för avkoppling och njutning. The Lodge ligger vackert avskilt med vid utsikt över Skåne. Hela stället har smakfull New Englandstil. Maten och servicen var riktigt bra och frukosten hade det lilla extra. Vi njöt i de sköna bubbelbaden som finns utomhus. Nu renoveras dessutom Spa avdelning. Åker gärna dit igen.

Bodde här: augusti 2018
Tack Marie E
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018

Tusen tack Marie, varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.
Varma hälsningar från Lodge-gänget

Omdömet skrevs 3 september 2018

Trevligt ställe att äta Brunch med två sittningar kl. 12.00 och 14.00. Typ buffé. Vid vackert väder går det att sitta ute och njuta av utsikten över Romeleåsen. Stället har varit i STF:s vandrarhem och det gick även att åka dit och ta en" fika" som numera är ombyggt till The Lodge. Vissa delar av den gamla "stugan" är fortfarande kvar.
Har vid flera tillfällen när STF ägde det cyklat dit och övernattat.

Bodde här: september 2018
Tack harriet851
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2018

Tack ska du ha för ditt omdöme om oss Harriet!
Många hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs 14 augusti 2018

Så jäkla bra. God mat & trevlig personal som verkligen tog hand om oss. Vi bara njöt kvällen igenom. Emelie & killen sjöng oxå bra. Stället ligger på en sådan plats att man bara ryser av lycka. Rent & fint.

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Stefan S
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2018

Vilket fantastiskt omdöme, tusen tack - så glada vi blir!
Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen!
Många hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 11 augusti 2018

Med en fantastisk natur vart du än vänder blicken är det bästa platsen för avkoppling och återhämtning. Maten håller otroligt hög klass och servicen är toppen. Utsikten på verandan är magisk. Personalen är vänlig och tillmötesgående och bidrar verkligen till känslan av att vara gäst. Spaavdelningen är liten men väldigt mysig. Man är på gång att bygga ut denna delen och jag hoppas att det lilla, mysiga och lugna bibehålls även efter utbyggnaden. Jag och min man kommer att återkomma till The Lodge många gånger framöver.

Tips för att välja rum: Sviten är helt underbar. Fantastisk utsikt, underbar säng och mysigt och annorlunda inrett.
  • Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Anna-Maria B

Tusen tack för ditt fina omdöme om oss, det värmer.
Vi bygger det vi hoppas blir Sveriges mest avstressande Spa med gott om plats för att just kunna få lyx, lugn och ro. Så som vi själva vill ha det och uppskattar när vi är ute och finner inspiration till vårt lilla Spahotell. Hoppas ni kommer tycka om det!
Många hälsningar från oss alla på The Lodge