Omdömet skrevs 27 juni 2018

Underbart att få möjlighet att fira midsommar i en superhärlig miljö. Återkommer väldigt gärna.
Efter en tuff period med mycket jobb var detta ett ställe som jag gärna relaxa på. Personal...boende..osv allt var underbart

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack countryline
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2018

Tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka till oss snart igen. Ta hand om dig!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Detta hotell med spa och restaurang är något man inte ska missa. Ligger undanskymt och svårhittat nen är värt att besöka. Vi använde oss vara av cafét för att ta en kaffe med jaka men anläggningen ger ett väldigt inbjudande intryck. Spa anläggning med fantastisk utsikt och väldigt väldesignade horellrumm i form av avskilda stugor. Finns även konferensdel. Trevlig personal.

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
Tack TobiasRu
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2018

Tack ska du ha Tobias!
Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen.
Soliga hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Ännu en gång är vi lika nöjda med vår vistelse på The Lodge. Lugnet som infinner sig på detta ställe är så underbart. Vi åt en fyra rätters middag (min var vegetarisk) som var så god. Fantastiskt trevlig personal som gjorde allt för att vi skulle vara nöjda. Avslutade kvällen med en apertif i loungen innan vi gick och la oss i vår stuga. Avslutade vår vistelse med en härlig frukost på terrassen. Vi lär återkomma ännu fler gånger till The Löfte.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Lais63
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 25 juni 2018

Tusen tack för ditt omdöme om oss, det värmer. Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!
Soliga hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Var här för första gången på en Tree Top vistelse. Mycket avkopplande och lugn miljö även med tillgång till ett SPA (som håller på att byggas ut). Fräscha rum med fantastisk utsikt (Tree Top), annars mindre stugor på området som binds samman med trägångar. Fantastisk mat, supertrevlig personal. Rekommenderas! Vi kommer absolut tillbaka och kollar in den nya SPA anläggningen när den är klar!

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack 830ingelal
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2018

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss.
Vi hoppas att vi får lov att välkomna dig hit snart igen!
Många hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 3 juni 2018

En helt underbar miljö att verkligen koppla av i. Här blir man väl omhändertagen och det känns som om man kommer långt bort ifrån vardagen och verkligen finner ro bland servicevänlig personal. Man vill nästan inte åka hem.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Challe123501

Tusen tack Challe, ni är varmt välkomna till oss snart igen!
Soliga hälsningar från Vännerna på The Lodge