The Lodge
ClarionCollection
  • Fri parkering
Park Inn by Radisson Lund(Lund)(Mycket prisvärt!)
Park Inn
Hotel Finn(Lund)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Träningsanläggning
Omdömet skrevs 3 juli 2017

Har varit på The Lodge tre gånger med övernattning och det har varit jättebra alla gånger. Mysig omgivning och rum, jättegod mat och trevlig personal har gjort att vi har kommit tillbaka flera gånger.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack patrick_ivarsson
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017

Hej Patrick!
Tack för ditt fantastiskt fina omdöme, det värmer. Hoppas att vi ses snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 2 juli 2017

Mycket trevligt med ett fantastiskt läge och utsikt. Vi kommer säkerligen tillbaka någon gång i framtiden. Extra roligt för oss spm firade bröppopsdag så såg vi Dalby kyrka, där vi gifte oss för 20 år sedan, långt borta i horisonten

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack rogerlars
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2017

Tusen tack för det fina omdömet. Varmt välkomna tillbaka!
Många hälsningar från oss alla på Lodgen

Omdömet skrevs 7 juni 2017

Vi började vistelsen med en 6 km vandring längs en väl utmärkt led i den natursköna omgivningen. I priset ingick en riklig afternoon tea och vid 16-tiden besökte vi spa-avdelningen där den heta vedeldade bastun var igång och därefter hade vi beställt två olika behandlingar.
Fyrarätters middagen bestod av lokala produkter "Landet", med vårens primörer, "Gården" med lamm och nypotatis, "Himlen" en spännande dessert i skakigt utförande och "Mejeriet" med lokala ostar och tillbehör. Till detta ett gott vin och en avslutning med Irish Coffee. Allt serverat av trevlig personal som presenterade varje rätt.
Hela anläggningen går i "New England"-stil med stora rum och sköna sängar. Läget mitt i skogen ger en god natts sömn.
Eftersom det är en liten anläggning är det lätt att få kontakt med andra gäster.

Tips för att välja rum: Det är ett litet, välbesökt hotell, så var ute i god tid!
  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack SaraClaesAnita
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2017

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen! Bästa hälsningar från oss alla på Lodgen

Omdömet skrevs 15 maj 2017

En avkopplande övernattning på The Lodge spa på Romeleåsen i Skåne.
Vi åt först en lätt tapasrätt, med lokalt bryggd öl. Och därefter väntade en avkopplande stund i utomhus bubbelpoolerna med underbar utsikt över omgivningarna. Efter badet och en stunds vila väntade sen en härlig 4 rätters middag i restaurangen. Maträtterna innehöll en hel del lokalproducerade beståndsdelar. Och varje rätt presenterades var för sig av den mycket trevliga serveringspersonalen. Varmrätten var tyvärr en aning torr och lite seg. Annars var allt toppen. Även frukosten på morgonen efter var mycket god med lite annorlunda inslag.
Rummet i huvudbyggnaden var okej, men inte mer, inrett i naturnära stil.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack MrFire
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2017

Tack ska du ha för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss!
Köttet (lamm) från Romelekött här på Romeleåsen, håller mycket hög kvalité och jag beklagar om något gått fel med din tallrik. Jag hoppas att du berättade det för oss så att du fick in en ny? Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Bästa hälsningar från oss på The Lodge

Camilla Persson
Sales Manager

Omdömet skrevs 12 april 2017

Mycket fint läge högst upp på en lilla Romeleåsen, fantastisk omgivning och utsökt mat. ta med promenadskorna de behövs. Personalen är fantastiska. Spa-avdelningen i mista laget. Om ni vill han någon behandling, boka i förväg.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Peter C
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017

Tack ska du ha Peter, varmt välkommen till oss snart igen!
Hälsningar Camilla Persson och personalen på The Lodge