The Lodge
ScandicHotels.com
Priceline
  • Fri parkering
Park Inn by Radisson Lund(Lund)(Mycket prisvärt!)
Hotel Finn(Lund)(Mycket prisvärt!)
  • Träningsanläggning
Priceline
  • Frukost ingår
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs april 11 2017

Var på whiskyprovning med ett antal vänner. Trevligt och mysigt ställe i naturskön omgivning med fantastisk utsikt över Romeleåsen. Däremot något otillgängligt med dålig och stenig väg ut till the Lodge.

• Bodde här: Mars 2017, reste med vänner
Tack Per-Olle O
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 12 2017

Tack så mycket för dina fina ord om oss Per-Olle, det var roligt att höra att ni uppskattade vårt hotell!
Välkommen tillbaka snart igen!
Hälsningar från,
Camilla Persson & resten av personalen på The Lodge

Omdömet skrevs mars 22 2017 från mobil enhet

Till att börja med så ligger det väldigt trevligt. Fin natur och lugnt.

Vi åt en stor middag som var riktigt god och vällagad. Trevlig upplevelse!

Deras spa är ok. Trevlig personal men det finna i princip bubbelbad och bastu. Om du inte bokar behandlingar.

Något jag däremot INTE gillade var sängarna.
Sköna sängar men två enkelsängar!
Förstår inte varför hotell envisas med det men antar att det på något sätt blir mer vinst.

Bodde här: Mars 2017, reste med vänner
Tack MackanLindskog
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade mars 30 2017

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss!
Det stämmer fint att det finns en anledning bakom sängarna, de används nämligen som separata sängar i veckorna när våra gäster är här på konferens och delar rum. Vi har dock två rum med dubbelsäng, så fråga gärna om de är lediga nästa gång ni kommer!
Ha en fortsatt fin dag! Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs februari 21 2017

En naturupplevelse i särklass, rummen är mysiga och hela The Lodge utstrålar harmoni med naturen. Inredningen är helt underbar i New England stil..kan bara varmt rekommendera en vistelse hit! Längtar till nästa gång jag ska dit.

Tips för att välja rum: Man har egen ingång till varje rum då de är som stugor.
  • Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
1  Tack susannepaulsson
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade februari 27 2017

Tusen tack för de fina orden Susanne! Välkommen till oss snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs januari 14 2017 från mobil enhet

After ski känsla i Skåne - det är inte dåligt! Vilket härligt ställe! Det är bara att softa i soffan med en god bok eller spel med vännerna. Mysigt boende i stugor som är snyggt inredda. Gott med bad under stjärnorna, dock ett minus för gemensam dusch. God och vällagad mat (lite små portioner bara), bra vinlista och trevlig personal. Frukostbuffén får en extra stjärna

Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
Tack Karin J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade januari 16 2017

Tusen tack för ditt fina omdöme om oss Karin! Varmt välkommen snart igen.
Bästa hälsningar från oss alla på Lodgen

Omdömet skrevs december 1 2016

Vi tillbringade en helg på detta underbara ställe i slutet av oktober. Det ligger ute på landet, omgivet av skog. Vi bodde i en liten stuga mellan huvudbyggnaden och SPA:et. Den var liten, men fräsch och fin. När vi anlände på fredagsaftermiddagen serverades en tapasbuffé som smakade mycket gott. Vi tillbringade fredagseftermiddagen i SPA:et, som är litet, men rent och fint. På kvällen åt vi en fyrarättersmiddag som smakade underbart. På lördagen åt vi frukost, därefter gav vi oss ut på en promenad i omgivningarna. När vi kom tillbaka serverades vi ett fantastiskt After noon tea. Sedan tog vi en sväng till SPA:et igen, och på kvällen var det dags för fyrarättersmiddag igen, även denna gången satt smakerna där de skulle. Efter frukost på söndagsmorgonen gav vi oss hemåt igen. The Lodge får högsta betyg av mig, det finns inget att anmärka på!

• Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack cissikonradsson
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade december 7 2016

Tack ska du ha för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss, det uppskattar vi verkligen! Vi hoppas att du gästar oss snart igen!
Bästa hälsningar från oss alla på Lodgen