“Nöjda barnlediga föräldrar, utmärkt bra service och mat.”
Omdöme om The Lodge

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
The Lodge
Rankat som nummer 1 av 1 B&B/värdshus i Genarp
Omdömet skrevs april 12 2017

Mycket fint läge högst upp på en lilla Romeleåsen, fantastisk omgivning och utsökt mat. ta med promenadskorna de behövs. Personalen är fantastiska. Spa-avdelningen i mista laget. Om ni vill han någon behandling, boka i förväg.

• Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack Peter C
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 26 2017

Tack ska du ha Peter, varmt välkommen till oss snart igen!
Hälsningar Camilla Persson och personalen på The Lodge

Omdömet skrevs april 11 2017

Var på whiskyprovning med ett antal vänner. Trevligt och mysigt ställe i naturskön omgivning med fantastisk utsikt över Romeleåsen. Däremot något otillgängligt med dålig och stenig väg ut till the Lodge.

• Bodde här: Mars 2017, reste med vänner
Tack Per-Olle O
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 12 2017

Tack så mycket för dina fina ord om oss Per-Olle, det var roligt att höra att ni uppskattade vårt hotell!
Välkommen tillbaka snart igen!
Hälsningar från,
Camilla Persson & resten av personalen på The Lodge

Omdömet skrevs mars 22 2017 från mobil enhet

Till att börja med så ligger det väldigt trevligt. Fin natur och lugnt.

Vi åt en stor middag som var riktigt god och vällagad. Trevlig upplevelse!

Deras spa är ok. Trevlig personal men det finna i princip bubbelbad och bastu. Om du inte bokar behandlingar.

Något jag däremot INTE gillade var sängarna.
Sköna sängar men två enkelsängar!
Förstår inte varför hotell envisas med det men antar att det på något sätt blir mer vinst.

Bodde här: Mars 2017, reste med vänner
Tack MackanLindskog
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade mars 30 2017

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss!
Det stämmer fint att det finns en anledning bakom sängarna, de används nämligen som separata sängar i veckorna när våra gäster är här på konferens och delar rum. Vi har dock två rum med dubbelsäng, så fråga gärna om de är lediga nästa gång ni kommer!
Ha en fortsatt fin dag! Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs februari 21 2017

En naturupplevelse i särklass, rummen är mysiga och hela The Lodge utstrålar harmoni med naturen. Inredningen är helt underbar i New England stil..kan bara varmt rekommendera en vistelse hit! Längtar till nästa gång jag ska dit.

Tips för att välja rum: Man har egen ingång till varje rum då de är som stugor.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
1  Tack susannepaulsson
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade februari 27 2017

Tusen tack för de fina orden Susanne! Välkommen till oss snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs januari 14 2017 från mobil enhet

After ski känsla i Skåne - det är inte dåligt! Vilket härligt ställe! Det är bara att softa i soffan med en god bok eller spel med vännerna. Mysigt boende i stugor som är snyggt inredda. Gott med bad under stjärnorna, dock ett minus för gemensam dusch. God och vällagad mat (lite små portioner bara), bra vinlista och trevlig personal. Frukostbuffén får en extra stjärna

Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
Tack Karin J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade januari 16 2017

Tusen tack för ditt fina omdöme om oss Karin! Varmt välkommen snart igen.
Bästa hälsningar från oss alla på Lodgen

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Genarp
35.1 km bort
Comfort Hotel Malmo
Nr 14 av 37 i Malmö
1 404 omdömen
Visa priser

Besökt The Lodge? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om The Lodge

Adress: 621 Soedra Ugglarp, Genarp 247 98, Sverige
Region: Sverige > Skåne län > Genarp
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 1 B&B/värdshus i Genarp
Prisklass: 1 710 kr - 2 019 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — The Lodge 3.5*
Antal rum: 12
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com och Expedia så att du tryggt kan boka med The Lodge. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?