“Fint och väldigt god mat!”
Omdöme om The Lodge

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
The Lodge
Rankat som nummer 1 av 1 B&B/värdshus i Genarp
Omdömet skrevs mars 22 2017 från mobil enhet

Till att börja med så ligger det väldigt trevligt. Fin natur och lugnt.

Vi åt en stor middag som var riktigt god och vällagad. Trevlig upplevelse!

Deras spa är ok. Trevlig personal men det finna i princip bubbelbad och bastu. Om du inte bokar behandlingar.

Något jag däremot INTE gillade var sängarna.
Sköna sängar men två enkelsängar!
Förstår inte varför hotell envisas med det men antar att det på något sätt blir mer vinst.

Bodde här: Mars 2017, reste med vänner
Tack MackanLindskog
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade mars 30 2017

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss!
Det stämmer fint att det finns en anledning bakom sängarna, de används nämligen som separata sängar i veckorna när våra gäster är här på konferens och delar rum. Vi har dock två rum med dubbelsäng, så fråga gärna om de är lediga nästa gång ni kommer!
Ha en fortsatt fin dag! Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs februari 21 2017

En naturupplevelse i särklass, rummen är mysiga och hela The Lodge utstrålar harmoni med naturen. Inredningen är helt underbar i New England stil..kan bara varmt rekommendera en vistelse hit! Längtar till nästa gång jag ska dit.

Tips för att välja rum: Man har egen ingång till varje rum då de är som stugor.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
1  Tack susannepaulsson
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade februari 27 2017

Tusen tack för de fina orden Susanne! Välkommen till oss snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs januari 14 2017 från mobil enhet

After ski känsla i Skåne - det är inte dåligt! Vilket härligt ställe! Det är bara att softa i soffan med en god bok eller spel med vännerna. Mysigt boende i stugor som är snyggt inredda. Gott med bad under stjärnorna, dock ett minus för gemensam dusch. God och vällagad mat (lite små portioner bara), bra vinlista och trevlig personal. Frukostbuffén får en extra stjärna

Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
Tack Karin J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade januari 16 2017

Tusen tack för ditt fina omdöme om oss Karin! Varmt välkommen snart igen.
Bästa hälsningar från oss alla på Lodgen

Omdömet skrevs december 1 2016

Vi tillbringade en helg på detta underbara ställe i slutet av oktober. Det ligger ute på landet, omgivet av skog. Vi bodde i en liten stuga mellan huvudbyggnaden och SPA:et. Den var liten, men fräsch och fin. När vi anlände på fredagsaftermiddagen serverades en tapasbuffé som smakade mycket gott. Vi tillbringade fredagseftermiddagen i SPA:et, som är litet, men rent och fint. På kvällen åt vi en fyrarättersmiddag som smakade underbart. På lördagen åt vi frukost, därefter gav vi oss ut på en promenad i omgivningarna. När vi kom tillbaka serverades vi ett fantastiskt After noon tea. Sedan tog vi en sväng till SPA:et igen, och på kvällen var det dags för fyrarättersmiddag igen, även denna gången satt smakerna där de skulle. Efter frukost på söndagsmorgonen gav vi oss hemåt igen. The Lodge får högsta betyg av mig, det finns inget att anmärka på!

• Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack cissikonradsson
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade december 7 2016

Tack ska du ha för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss, det uppskattar vi verkligen! Vi hoppas att du gästar oss snart igen!
Bästa hälsningar från oss alla på Lodgen

Omdömet skrevs november 29 2016 från mobil enhet

Åt brunch med familjen. Bra service, härlig utsikt och trevlig inredning. Tyvärr är maten inget att skriva hem om. Bara standard saker utan finess eller kärlek. Ok råvaror. En besvikelse när man betalar 300 kr.

Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack Helicopeters

Hej,
Tack för ditt omdöme om oss. Det var roligt att höra att du uppskattade vår service och miljö, men hör gärna av dig till oss med lite mer feedback från vår brunch - det hade vi uppskattat! Slå mig gärna en signal på 0708-128003 eller maila till: camilla@thelodge.se
Tack på förhand! Hälsningar Camilla Persson

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Genarp
35.1 km bort
Comfort Hotel Malmo
Nr 14 av 37 i Malmö
1 406 omdömen
Visa priser

Besökt The Lodge? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om The Lodge

Adress: 621 Soedra Ugglarp, Genarp 247 98, Sverige
Region: Sverige > Skåne län > Genarp
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 1 B&B/värdshus i Genarp
Prisklass: 1 710 kr - 2 019 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — The Lodge 3.5*
Antal rum: 12
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com och Expedia så att du tryggt kan boka med The Lodge. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?