The Lodge
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Träningsanläggning
FiltreraAlla språk
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs november 11 2016 från mobil enhet

När du tror att du kört vilse, fortsätt lite till! Väl där känner du dig som i fjällen fast i Skåne. God vällagad mat, trevliga lokaler och hjälpsam personal. Bra för konferens med grupper om 15-25 personer.

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack TripAdvisor-medlem
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade november 22 2016

Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss, välkommen tillbaka till oss snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Helt underbar Soul Sunday, med ansiktsbehandling och ryggmassage .Jacuzzi med fantastisk utsikt över åsen. Mysig och fräsch mys vid öppna spisen.Härliga produkter.Efteråt en fantastisk brunch verkligen toppklass.Perfekt service.Vi kommer igen.Tack

Tack Gerd L
Camilla P, Kundansvarig på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade november 7 2016

Hej Gerd! Tack ska du ha för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss. Hoppas att du kommer tillbaka snart igen!
Varma hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs oktober 30 2016 från mobil enhet

En avkopplande ställe med närhet till skog och promenader med milsvid utsikt.
Boendet var bra i en liten stuga där allt man behöver fanns. Husen med restaurangen o spa var väldigt gemytligt. Spaet var i minsta laget, det gör att betyget totalt blev lägre.
God mat .tapas ,4 rätters och frukost. Mycket bra verkar som om man tänkt igenom vilka leverantörer i omgivningarna som levererat bra mat.
Vi återvänder gärna med förhoppning om att man byggt ut spaet!

Tack Marie B
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade oktober 31 2016

Tack så mycket för ditt fina omdöme om oss Marie! Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen!
Många hälsningar från oss alla på Lodgen

Omdömet skrevs oktober 29 2016 från mobil enhet

Uppe på Romeleåsen med sin extremt vackra natur är The Lodge perfekt beläget. Ett Spa/Resort med New England inspirerad miljö och stil. Restaurangen är avslappnad och mysig. Trevlig och kunnig personal som erbjuder fantastisk mat. Bra urval av öl. Denna pärla med sin vackra omgivning ett stenkast från Malmö och Lund är ett måste för alla anglofiler/amerikanofiler.

Tack Jörgen R
Camilla P, Kundansvarig på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade oktober 31 2016

Hej Jörgen,
Tack för ditt omdöme om oss, så glada vi blir att du tycker om vårt hotell!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
Hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs oktober 22 2016 från mobil enhet

Här känner man total trygghet och harmoni!
Detta är absolut det bästa stället att fira sin högtidsdag på!
Excellenta små rätter och högklassiga drycker. Late Sunday Brunch upplevdes som ett Italienskt julbord med allt att önska! Här fanns verkligen allt för alla!
Personalen gör sitt yttersta för var och en gäst, gammal som ung.
För alla gästerna, familj och vänner, blev det en total topp-upplevelse som gör att vi gärna återkommer!

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack Annika J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade oktober 25 2016

Tusen tack för det fina omdömet Annika. Vi är glada att få ha haft er som gäster denna högtidsdag och hälsar er varmt välkomna tillbaka snart igen!