The Lodge
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Träningsanläggning
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs oktober 29 2016 från mobil enhet

Uppe på Romeleåsen med sin extremt vackra natur är The Lodge perfekt beläget. Ett Spa/Resort med New England inspirerad miljö och stil. Restaurangen är avslappnad och mysig. Trevlig och kunnig personal som erbjuder fantastisk mat. Bra urval av öl. Denna pärla med sin vackra omgivning ett stenkast från Malmö och Lund är ett måste för alla anglofiler/amerikanofiler.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Jörgen R
Camilla P, Kundansvarig på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade oktober 31 2016

Hej Jörgen,
Tack för ditt omdöme om oss, så glada vi blir att du tycker om vårt hotell!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
Hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs oktober 22 2016 från mobil enhet

Här känner man total trygghet och harmoni!
Detta är absolut det bästa stället att fira sin högtidsdag på!
Excellenta små rätter och högklassiga drycker. Late Sunday Brunch upplevdes som ett Italienskt julbord med allt att önska! Här fanns verkligen allt för alla!
Personalen gör sitt yttersta för var och en gäst, gammal som ung.
För alla gästerna, familj och vänner, blev det en total topp-upplevelse som gör att vi gärna återkommer!

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack Annika J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade oktober 25 2016

Tusen tack för det fina omdömet Annika. Vi är glada att få ha haft er som gäster denna högtidsdag och hälsar er varmt välkomna tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs augusti 29 2016

Vi bokade ett dag-spa paket med Söndags-brunch och ½-timmes spabehandling.
Vi började med behandlingen, kanon! Super skicklig personal, jag hade bokat "Happy-feet" och måste säga att det var den skönaste massage/behandling jag någonsin fått!
Min fru fick nacke/rygg massage och hon var också helnöjd.
Sen fortsatte vi med en stunds bastu (Vedeldad) för att sedan gå ut och njuta av den milsvida utsikten från Romleåsen i bubbelbaden. Naturen bjöd plötsligt på en naturlig dusch i form av en störtskur, men det förhöjde faktiskt bara upplevelsen.
Sedan lite förfriskningar och avslappning i relaxen. Personalen ser verkligen till att inget saknas. Juice, vatten, nötter och torkad frukt påfylls hela tiden.
Sedan tog vi en runda till i bastu och bubbelbad. innan vi bytte om för att uppsöka restaurangen.
Även där var personalen väldigt påpasslig och hjälpsam.
Det märks verkligen att dom trivs på sitt jobb!
En stor Brunch-buffe utan att vara överdriven. Kan inte komma på något som sakanades, En kall del en varm del och avslutningsvis en söt del. Ja allt var där, mycket lokalt producerat allt vällagat och fräscht.
Hela upplevelsen avslutades med kaffe på terrassen med dess magnifika utsikt, man ser Lund, Eslöv och allt där omkring.

• Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack MrAsker
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade september 1 2016

Hej,
Tack ska du ha för ditt fina omdöme om oss, så roligt att ni trivdes. Hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen!
Ha en fortsatt fin och solig dag!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs augusti 23 2016 från mobil enhet

Åk hit och njut av en totalupplevelse. Den fantastiska utsikten över Romeleåsen är så rogivande. Man upplever en generös känsla. Vi hade övernattning med grillbuffe och frukost. När vi kom dit bjöds vi på goda tapas. grillbuffen var riklig och välsmakande. Man beställde vad man ville ha av grillmästaren, flera sorters kött samt fisk, och väntade medan det grillades. På rummen fanns stora flaskor med ekologiska kroppsprodukter. I spaavdelningen fanns juicer, frukt och flera sorters nötter.
Spa:t med flera utomhusyacuzzis var bra, men åk inte hit om du bara vill ha Spa. Här gäller det en totalupplevelse!!

Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack Elsie K
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade augusti 24 2016

Tusen tack Elsie, det är precis så här vi önskar att våra gäster ska uppleva oss så det värmer verkligen att höra. Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen!
Många hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs augusti 18 2016 från mobil enhet

Var på endags-konferens med arbetskamrater och hade köpt konferenspaket med fika och tvårätters lunch. Bra fika och hyfsade lokaler, inte så inspirerande miljö som man hade hoppats på och stället kändes lite slitet. Lunchen som erbjöds var soppa till förrätt som var ok och halstrad råbiff till huvudrätt. Rått kött är ju svårt och inte alltid uppskattat, men det erbjöds inga alternativ. Ingen i vårt sällskap åt upp, och det var samma sak på bordet bakom. Satt hungrig på eftermiddagen. Fikat var helt ok, men det hjälper inte upp helheten. Kommer inte tillbaka för det finns mycket bättre alternativ i närområdet...

Bodde här: Augusti 2016, reste i arbetet
Tack schibboleth74
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade september 2 2016

Hej,
Tack för din feedback. Vi tar den på största allvar och är tacksamma för att den framförs såväl här som i gästenkäten då den hjälper oss att förbättra vårt erbjudande. Ditt inlägg är behandlat på vårt veckomöte med kockarna och rätten är uppskattad av många, men vi kommer framöver när vi serverar den även att erbjuda ett alternativ.
Självklart kompenserar vi er för lunchen och hoppas på att ni ska välja att komma tillbaka till oss igen framöver.

Ha en fortsatt fin dag,
Hälsningar Camilla Persson