“Underbar atmosfär men....”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
The Lodge
Rankat som nummer 1 av 1 B&B/värdshus i Genarp
Omdömet skrevs juli 12 2016

Detta är ett hotell i fin omgivning med underbar utsikt, helt byggt i kompositmaterial.
Snygga möbler och god smak skapar bra atmosfär men... Funktion och prissättning!! Vi bodde i en av de nya stugorna = ett dubbelrum. Här fanns ett sängbord med en lampa på, dög inte som läslampa men var snygg, på andra sidan fick man bara lägga sin bok på golvet, inget sängbord?? Utsikt skog och väg. Detta rum kostar lika mycket som ett betydligt större, rymligare rummen med utsikt. Borde prisdifferentieras och betecknas som enkelrum. På Spa får man inte dricka en öl?? Tror ingen är här på renlevnads övernattning, ge gästerna det de vill ha!
Trevlig service men usel biffe´både middag och frukost.

Tips för att välja rum: Se till att få ett rum med utsikt, de är större och kostar lika mycket som de små stugorna.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Eva R
Camilla P, Kundansvarig på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade augusti 7 2016

Hej Eva,
Tack för din feedback, den är viktig för oss och vi har tagit den till oss.
Hälsningar Camilla Persson

Omdömet skrevs juli 10 2016 från mobil enhet

Förstår inte hur de kan kalla sig spa med deras bastu och några jacuzzi pooler. Inte värt pengarna om man jämför med Ystad Saltsjöbad. Varmvattnet tog slut i vår stuga och maten var det enda som var okej där. Synd med en mysig miljö, vi kommer inte åka dit igen.

Bodde här: Juli 2016
Tack Mia H
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade juli 17 2016

Hej igen Mia,
Så synd att du upplevde oss såhär, precis som jag skrev som kommentar i ditt omdöme om oss på Facebook.
Eftersom dina omdömen i sociala media och upplevelser om oss verkligen skiljer sig mot hur övriga gäster recenserat oss så önskar vi som jag berättade att komma i kontakt med dig för att reda ut vad som gått galet i just ditt fall? Vi är måna om våra gäster och är bortskämda med fantastiska omdömen - och varje enskild gästs upplevelser har stor betydelse för oss.
Jag tar kontakt med dig igen i veckan som kommer. Vi hörs!
Bästa hälsningar Camilla Persson, The Lodge

Omdömet skrevs juli 3 2016

Bra storlek på rummen, mycket trevlig personal, härligt läge och en fantastisk atmosfär. Utsikten från toppen av Romeleåsen är vidsträckt. Frukost ute på terassen med utsikt över landskapet rekommenderas. Hotellet har en mycket trevlig ljussättning kvällstid. Enda minuset är parkering, av- och pålastning precis vid receptionen är inget problem men parkering är 200 m från hotellet med en brant backe sista delen. Tyvärr verkar belysningen utmed framfartsvägen inte vara tänd lite senare på natten så en lampa av något slag behövs om ni kommer sent.

Tips för att välja rum: Andra våningen i Treetop Lodge ger lite bättre utsikt än de på första våning. Rum 1 har fönster åt t ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack JoeSwe

Hej!
Tack för att du skrivit ett omdöme om oss! Vi tar till oss av feedbacken och önskar er välkomna snart igen! Ha det fint!
Hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs maj 2 2016 från mobil enhet

Hade en helt underbar vistelse på The lodge under valborg. God mat, extremt bra service. Finns absolut inget att klaga på! Dessutom så är ju utsikten något utöver det vanliga .Jag å min sambo kommer definitivt att komma tillbaka!

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Josephine J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade maj 9 2016

Tack så mycket Josephine, det värmer att höra! Hoppas ni kommer till oss snart igen!
Soliga hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs april 28 2016

God mat och fantastisk omgivning. Trevlig service fick vi och vi njöt av hela upplevelsen. Barnen hade fantastiskt kul utan för restaurangen och naturen är värd en trip för sig. Kommer gärna tillbaka igen.

• Bodde här: November 2015, reste med familjen
Tack Johan H
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade maj 3 2016

Hej Johan,
Tack så mycket för ditt trevliga omdöme om oss, vi ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka snart igen!
Bästa hälsningar från oss på The Lodge

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Genarp
35.1 km bort
Comfort Hotel Malmo
Nr 14 av 37 i Malmö
1 406 omdömen
Visa priser

Besökt The Lodge? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om The Lodge

Adress: 621 Soedra Ugglarp, Genarp 247 98, Sverige
Region: Sverige > Skåne län > Genarp
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 1 B&B/värdshus i Genarp
Prisklass: 1 710 kr - 2 019 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — The Lodge 3.5*
Antal rum: 12
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com och Expedia så att du tryggt kan boka med The Lodge. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?