The Lodge
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Träningsanläggning
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juli 10 2016 från mobil enhet

Förstår inte hur de kan kalla sig spa med deras bastu och några jacuzzi pooler. Inte värt pengarna om man jämför med Ystad Saltsjöbad. Varmvattnet tog slut i vår stuga och maten var det enda som var okej där. Synd med en mysig miljö, vi kommer inte åka dit igen.

Bodde här: Juli 2016
Tack Mia H
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade juli 17 2016

Hej igen Mia,
Så synd att du upplevde oss såhär, precis som jag skrev som kommentar i ditt omdöme om oss på Facebook.
Eftersom dina omdömen i sociala media och upplevelser om oss verkligen skiljer sig mot hur övriga gäster recenserat oss så önskar vi som jag berättade att komma i kontakt med dig för att reda ut vad som gått galet i just ditt fall? Vi är måna om våra gäster och är bortskämda med fantastiska omdömen - och varje enskild gästs upplevelser har stor betydelse för oss.
Jag tar kontakt med dig igen i veckan som kommer. Vi hörs!
Bästa hälsningar Camilla Persson, The Lodge

Omdömet skrevs juli 3 2016

Bra storlek på rummen, mycket trevlig personal, härligt läge och en fantastisk atmosfär. Utsikten från toppen av Romeleåsen är vidsträckt. Frukost ute på terassen med utsikt över landskapet rekommenderas. Hotellet har en mycket trevlig ljussättning kvällstid. Enda minuset är parkering, av- och pålastning precis vid receptionen är inget problem men parkering är 200 m från hotellet med en brant backe sista delen. Tyvärr verkar belysningen utmed framfartsvägen inte vara tänd lite senare på natten så en lampa av något slag behövs om ni kommer sent.

Tips för att välja rum: Andra våningen i Treetop Lodge ger lite bättre utsikt än de på första våning. Rum 1 har fönster åt två håll med riktigt bra utsikt.
  • Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack JoeSwe

Hej!
Tack för att du skrivit ett omdöme om oss! Vi tar till oss av feedbacken och önskar er välkomna snart igen! Ha det fint!
Hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs maj 2 2016 från mobil enhet

Hade en helt underbar vistelse på The lodge under valborg. God mat, extremt bra service. Finns absolut inget att klaga på! Dessutom så är ju utsikten något utöver det vanliga .Jag å min sambo kommer definitivt att komma tillbaka!

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Josephine J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade maj 9 2016

Tack så mycket Josephine, det värmer att höra! Hoppas ni kommer till oss snart igen!
Soliga hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs april 28 2016

God mat och fantastisk omgivning. Trevlig service fick vi och vi njöt av hela upplevelsen. Barnen hade fantastiskt kul utan för restaurangen och naturen är värd en trip för sig. Kommer gärna tillbaka igen.

• Bodde här: November 2015, reste med familjen
Tack Johan H
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade maj 3 2016

Hej Johan,
Tack så mycket för ditt trevliga omdöme om oss, vi ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka snart igen!
Bästa hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs april 19 2016 från mobil enhet

Visste inget om The Lodge innan jag var där på en konferens. The Lodge ligger på en mycket avskild och naturskön plats där man verkligen kan uppleva lugnet och tystnaden. Härligt spa med bra utsikt över skånska slätten. Pricken över i:et var maten, en fantastisk meny med avancerade smaker och proffsig personal. Over all en bra service med trevlig personal. Kommer definitivt åka dit fler gånger, dock inte med barnen då det inte var speciellt anpassat för dom.

Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack Johan S
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 23 2016

Hej,

Tusen tack för ditt omdöme, så glada vi blir att ni hittat oss!
Hoppas att ni kommer hit snart igen, på återseende!

Många hälsningar från oss alla på The Lodge