The Lodge
ScandicHotels.com
Bra 3,5/5
Priceline
  • Fri parkering
Park Inn by Radisson Lund(Lund)(Mycket prisvärt!)
Hotel Finn(Lund)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
  • Träningsanläggning
Priceline
Travelocity
Mycket bra 4/5
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs maj 2 2016 från mobil enhet

Hade en helt underbar vistelse på The lodge under valborg. God mat, extremt bra service. Finns absolut inget att klaga på! Dessutom så är ju utsikten något utöver det vanliga .Jag å min sambo kommer definitivt att komma tillbaka!

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Josephine J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade maj 9 2016

Tack så mycket Josephine, det värmer att höra! Hoppas ni kommer till oss snart igen!
Soliga hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs april 28 2016

God mat och fantastisk omgivning. Trevlig service fick vi och vi njöt av hela upplevelsen. Barnen hade fantastiskt kul utan för restaurangen och naturen är värd en trip för sig. Kommer gärna tillbaka igen.

• Bodde här: November 2015, reste med familjen
Tack Johan H
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade maj 3 2016

Hej Johan,
Tack så mycket för ditt trevliga omdöme om oss, vi ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka snart igen!
Bästa hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs april 19 2016 från mobil enhet

Visste inget om The Lodge innan jag var där på en konferens. The Lodge ligger på en mycket avskild och naturskön plats där man verkligen kan uppleva lugnet och tystnaden. Härligt spa med bra utsikt över skånska slätten. Pricken över i:et var maten, en fantastisk meny med avancerade smaker och proffsig personal. Over all en bra service med trevlig personal. Kommer definitivt åka dit fler gånger, dock inte med barnen då det inte var speciellt anpassat för dom.

Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack Johan S
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 23 2016

Hej,

Tusen tack för ditt omdöme, så glada vi blir att ni hittat oss!
Hoppas att ni kommer hit snart igen, på återseende!

Många hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs april 9 2016

The Lodge ligger helt underbart uppe på Romeleåsen. Maten är insprirande och god (inte alltid att det går ihop). Mycket användbar för affärslunch osv. Och är vädret bra så finns naturen strax utanför.

Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack HG S
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 13 2016

Tack så mycket, så roligt att höra att ni uppskattar vår restaurang! Välkommen tillbaka snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs april 2 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe uppe på en "kulle". Parkeringen en bit ner för backen. Rummen mysiga. Afternoontea: mycket gott att välja på. Spat tyvärr bara bubbelpooler skulle gärna vilja haft någon riktig pool att ligga i också. Maten på kvällen (4 rättersmiddag) toppen. Trevlig utemiljö och personal. Inte mycket att klaga på.

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Julianne B
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 5 2016

Hej Julianne,

Tack så jättemycket för ditt omdöme om oss, det uppskattar vi.
Hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen!

Bästa hälsningar från oss alla på Lodgen