“Härlig utsikt, bra frukost och trevlig service”
Omdöme om The Lodge

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
The Lodge
Rankat som nummer 1 av 1 B&B/värdshus i Genarp
Omdömet skrevs juli 3 2016

Bra storlek på rummen, mycket trevlig personal, härligt läge och en fantastisk atmosfär. Utsikten från toppen av Romeleåsen är vidsträckt. Frukost ute på terassen med utsikt över landskapet rekommenderas. Hotellet har en mycket trevlig ljussättning kvällstid. Enda minuset är parkering, av- och pålastning precis vid receptionen är inget problem men parkering är 200 m från hotellet med en brant backe sista delen. Tyvärr verkar belysningen utmed framfartsvägen inte vara tänd lite senare på natten så en lampa av något slag behövs om ni kommer sent.

Tips för att välja rum: Andra våningen i Treetop Lodge ger lite bättre utsikt än de på första våning. Rum 1 har fönster åt t ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack JoeSwe
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade juli 17 2016

Hej!
Tack för att du skrivit ett omdöme om oss! Vi tar till oss av feedbacken och önskar er välkomna snart igen! Ha det fint!
Hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs maj 2 2016 från mobil enhet

Hade en helt underbar vistelse på The lodge under valborg. God mat, extremt bra service. Finns absolut inget att klaga på! Dessutom så är ju utsikten något utöver det vanliga .Jag å min sambo kommer definitivt att komma tillbaka!

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Josephine J
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade maj 9 2016

Tack så mycket Josephine, det värmer att höra! Hoppas ni kommer till oss snart igen!
Soliga hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs april 28 2016

God mat och fantastisk omgivning. Trevlig service fick vi och vi njöt av hela upplevelsen. Barnen hade fantastiskt kul utan för restaurangen och naturen är värd en trip för sig. Kommer gärna tillbaka igen.

• Bodde här: November 2015, reste med familjen
Tack Johan H
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade maj 3 2016

Hej Johan,
Tack så mycket för ditt trevliga omdöme om oss, vi ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka snart igen!
Bästa hälsningar från oss på The Lodge

Omdömet skrevs april 19 2016 från mobil enhet

Visste inget om The Lodge innan jag var där på en konferens. The Lodge ligger på en mycket avskild och naturskön plats där man verkligen kan uppleva lugnet och tystnaden. Härligt spa med bra utsikt över skånska slätten. Pricken över i:et var maten, en fantastisk meny med avancerade smaker och proffsig personal. Over all en bra service med trevlig personal. Kommer definitivt åka dit fler gånger, dock inte med barnen då det inte var speciellt anpassat för dom.

Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack Johan S
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 23 2016

Hej,

Tusen tack för ditt omdöme, så glada vi blir att ni hittat oss!
Hoppas att ni kommer hit snart igen, på återseende!

Många hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs april 9 2016

The Lodge ligger helt underbart uppe på Romeleåsen. Maten är insprirande och god (inte alltid att det går ihop). Mycket användbar för affärslunch osv. Och är vädret bra så finns naturen strax utanför.

Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack HG S
Camilla P, Försäljningschef på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade april 13 2016

Tack så mycket, så roligt att höra att ni uppskattar vår restaurang! Välkommen tillbaka snart igen!
Hälsningar från oss alla på The Lodge

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Genarp
35.1 km bort
Comfort Hotel Malmo
Nr 14 av 37 i Malmö
1 406 omdömen
Visa priser

Besökt The Lodge? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om The Lodge

Adress: 621 Soedra Ugglarp, Genarp 247 98, Sverige
Region: Sverige > Skåne län > Genarp
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 1 B&B/värdshus i Genarp
Prisklass: 1 710 kr - 2 019 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — The Lodge 3.5*
Antal rum: 12
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com och Expedia så att du tryggt kan boka med The Lodge. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?