Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
jask75

Vegetariska maten var magisk!

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 okt. 2018från mobil enhet
Helt outstanding vegetarisk mat, både lunch och kvällsmat! Har faktiskt aldrig ätit så god vegetarisk mat någonsin. Mycket trevlig personal i restaurangen.

Som konferenslokal lämnade det en del övrigt att önska. Dåligt internet, luktade avlopp och fukt. (Som det kanske sig bör i ett gammalt slott ;)) Inte speciellt tillmötesgående/trevlig personal i receptionen, mycket stor skillnad mot serveringspersonalen.

Fint och välstädat rum.
Vacker miljö och som alltid en speciell känsla att vara i slottsmiljö.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Bli belönad med One Key
Träningsanläggning
Visa fler hotell i Genarp
2025 av 111 omdömen
Omdömet skrevs 16 augusti 2018

Tog Slottsweekend paketet med middag och vinpaket. Supergott. Modernt utrustade rum i härlig slottsmiljö. Fin park att promenera i. Servicevänlig personal. Bra läge och fin MC körning mellan Genarp och Skurup. Kommer tillbaka

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack smalen2018
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Jag firade mitt bröllop på Häckeberga Slott i augusti 2012. I juni 2018 år åkte jag förbi med min syster och sina barn och tyckte att det var en bra idé att visa dem var vi firade vårt bröllop i Sverige. Det var nästan ingen i slottet men ändå kom en kvinna som på en otrevligt sätt visade för oss att det är privat makt. Jag påpekade att jag var där bara några minuter för att visa runt min syster, men ändå hon agerade på ett otrevligt sätt. Det ska jag ta med mig till framtiden. Aldrig ska jag tillbaka heller ska jag rekommendera ställe. Dessutom, vi tänkte fika dit men efter sådant bemötande bestämde vi för att åka därifrån. Tack igen för den trevliga erfarenheten.

Datum för vistelsen: juni 2018
3  Tack viajero1112
Omdömet skrevs 30 maj 2018 från mobil enhet

Firade en 70- års födelsedag med övernattning och 3-rätters middag.
Första intrycket var inte så trevligt: fick ett snäsigt och otrevligt svar från den kvinnliga receptionisten om vi fick skåla i medhavt champagne i slottets park.
Visst , på hemsidan stod visst att det inte är tillåtet , men det kunde hon sagt till oss på ett trevligt sätt.
Annars var allt mycket bra. Mysiga fräscha rum, trevlig terrass med utsikt över sjön att ta in eftermiddagsdrink.
3- rätters middagen med vin paket på kvällen höll hög klass. Kunnig och trevlig personal.
Lite men välsmakande frukost.
Häckeberga Slott kan rekommenderad om man vill äta god mat på ett lugnt och mysigt slott i fantastisk omgivning.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Håkan A
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Härliga omgivningar och ett oslagbart vackert läge. Bra mat och en jättegod frukostbuffé. Tyvärr var det väldigt dålig luft i vår konferenslokal och dessutom en konstig avloppsaktig doft på hela slottet under vår vistelse. Hotellrummen i vårt annex var trevliga, vissa med underbar utsikt över sjön. Om man inte vill titta på utsikten hela tiden, kunde man varva med lite tittande på den lilla, lilla tjock-TV'n på rummet....Personalen är fantastisk. Trevliga och hjälpsamma!

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 933camillas
Omdömet skrevs 25 oktober 2017

Underbart vacker läge och lugnt och skönt. Vänligt och personligt bemötande av all personal och vi fick en utmärkt god middag på kvällen. Vårt rum var fint med vacker utsikt och låg i annexet de kallar Jaktpaviljongen. Kommer nog boka rum i själva slottet nästa gång bara för känslans skull.

Rumstips: Man bor fint i Jaktpaviljongen men att bo i slottet är nog mer spännande.
Datum för vistelsen: september 2017
Tack karinberg011